2016. június 19., vasárnap

Júniusi szerzeményeim

Sziasztok!


    Sok új terméket vásároltam az utóbbi időben, egyenként sok időbe kellene bemutatni ezeket, így egy haulos posztba szedtem össze az utóbbi hetek szerzeményeit. Cadillacquer, Contrary Polish, Hada-Labo, Moyra nyomdalemezek, Magister temékek, újoncok amiket még nem használtam.

    Parfümökből  újoncként a Lolita Lempincka - Sweet könnyed illatát vásároltam meg, 80 ml-es teszter 8400 Ft. Könnyed nyári illat, nem lesz nagy kedvenc, de tetszik.
A Dior- Hypnotic Poison  jelenleg a nagy kedvencem, így az Eau de Toilette után, az erősebb Eau de Parfum változatot is megvettem. IMÁDOM!
Arc és testápolás terén a japán Hada-Labo, a hazai Magister és a TbS termékei közül mazsoláztam.


Körmös cuccok, nyomdalemezek amiket csaj a Jóisten tudja mikor lesz időm kipróbálni, használni. Megvetem az ÜberChic nyomdalemezek 9. kollekcióját ami 3 nagyon szép mintákat tartalmazó lemezből áll, valamint egy Moyou lemezt is vettem.
A Moyra lemezekre már nagyon kíváncsi voltam, így amikor az üzletük környékén jártam, beugrottam körülnézni. A Moyra és az ÜberChic lemezek méretei megegyezőek.





Körömlakkokat a Color 4 Nails és a Harlow and Co webshopból vásároltam-


Kedvenceim:


Nos, ennyi szépség használathoz idő kell, de a lakkokról majd jönnek a bejegyzések lassan. :)



5 megjegyzés:

  1. Sok szép termék került hozzád, használd őket egészséggel! :)
    A Moyra Retro lemeze most felkeltette az érdeklődésemet, a Maharadját már sikerül beszereznem. Kicsi megküzdök a minta felvételével, de az elkészült manikűr általában kárpótol a morgolódásért. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      A nyomdalemezeket még nem próbáltam, de remélem nem lesz velük gond.

      Törlés
  2. A japán termékek kapcsán kíváncsi lennék a véleményedre, mivel a koreai krémek, fényvédők kapcsán van pozitív tapasztalatom,s mostanában egyre több helyen látom japán társaikat is. Körömlakkok esetében Neked mindig sikerül különleges színeket választanod !

    VálaszTörlés
  3. Hi, wow, good purchases. I'm your new followers # 1627 if you want to, come from my blog ♥

    http://teresaemme.blogspot.it/

    VálaszTörlés
  4. Hű Erzsi nagyon el vagy tűnve. Remélem nincs baj.

    VálaszTörlés