2016. május 17., kedd

Új parfümök a polcomon avagy parfüm vásárlás webshopból

Sziasztok!

       Egyszer eljön az az idő, mikor bármekkora (beteges) körömlakkfüggő is vagyok, nem találok az újdonságok között olyan színt ami tetszene. Ilyenkor  sminkcuccok vagy parfümök között keresek valami újdonságot, mert úgy érzem az évszakváltás miatt, a megújuláshoz kell egy kis újdonság. :D
        Sminkcuccokból idén egy Gucci bronzosítót, szemceruzát, körömlakkot vettem, valamint Giorgio Armani szempillaspirált és egy folyékony szemhéjpúdert.Ezekről majd később írok.
Nagy szerelmeim az illatok! Valamikor régen a blog kezdetén írtam is a gyűjteményemről, kedvenceimről. ITT és ITT.
Idén 3 parfümöt vettem, ez nem is lenne eddig különleges, ami miatt említés érdemel az az, hogy webshopból rendeltem, pedig én nagyon féltem a webshopoktól, hogy nem eredeti termékeket árusítanak.
Az első ilyen rendelést a mindenki által ismert iparfümeria webshopban adtam le.
Semmi kifogásolnivalóm nem volt, szállítási költség 950 Ft.
Rátaláltam a Parfümcenterre, itt valamivel kedvezőbbek az árak, első vásárlásnál is -5% kedvezmény van, ha kitöltöd a Facebook oldalukon található illatkalkulátort egy kódot kapsz amit a rendelés véglegesítésénél kell bemásolni.
Szállítási költség nincs amennyiben PickPack Pontra kérjük, itt átvételnél fizetünk.
Így sem adják ingyen őket, de 5-8 ezer forinttal olcsóbban vehetünk a legnagyobb kiszerelésből mintha parfümériában vennénk meg.Ismert illatoknál érdemes a legnagyobbat választani.
A 3 újonc:

A Paco Rabanne - Olympéa EDP 80 ml. Keleties virág illat. Illatösszetevői: zöld mandarin, vízi jázmin, gyömbérvirág, vanília, só, ámbra, kasmírfa, szantálfa.
Parfümériában 28.000 Ft., webshopban 21.600Ft.

Dolce Gabanna - The One Gold LE töménysége EDP 75ml. Keleties virágillat, licsi, barack, mandarin, bergamott, liliom, szilva, jázmin, gyöngyvirág, vanília, ámbra, pézsma, vetiver, moha.
Nos, ez nem új, rég használom ezt az illatot, sokszor újra vásároltam már, most a limitált (2014-es) aranyszínű csomagolás miatt választottam ezt és nem a sima változatot.
Parfümériában nem láttam, árat nem ismerek, webshopban 18.700 Ft. volt.

Balmain - Extatic Intense Gold EDP 90 ml. Keletie virágillat, jázmin, vanília virág, heliotrop, borostyán, labdanum. Ez az illat mesés! Kissé klasszikus, 30 felettieknek ajánlom, de nagyon finom, különleges és hosszantartó illat.
Parfümériában nem találtam, az angliai amazon oldalán akciósan 62 Font (kb. 25.000 Ft), az iparfüméria oldalán 14.260 Ft.

     Szóval nem kell félni a bevált, ajánlott parfümös webshopoktól.
Már kinéztem pár illatot amit rendelni szeretnék, de annyira sok van, hogy még nem sikerült eldöntenem melyiket is vegyem meg elsőnek, biztosan ismerős helyzet. :D



2 megjegyzés:

  1. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Írtam neked e-mail.

    Remélem, hamar fel tudjuk venni a kapcsolatot :)

    Üdv,

    József

    VálaszTörlés