2016. május 31., kedd

Enchanted Polish: April 2016, May 2016

Sziasztok!
      Ma az Enchanted Polish havonta megjelenő színeit hoztam, a 2016-os év Áprilisát és Májusát.


Enchanted Polish - April 2016




Viszonyításhoz pár Enchanted Polish körömlakkal:
Az April 2016 nagyon szép szín, napsütésben meseszép, de! Az állaga túl vastag és az árát figyelembe véve nagyon drága, olcsó árfekvésű körömlakkok között is találhatunk hasonlót.

Enchanted Polish - May 2016:




Összehasonlítás:
Nos, ez a szín már jó minőségű, gyönyörű a kék fény ami a felületén irizál, de, sajnos nem az én színem. Elővásárlásnál sajnos nem láthatóak a színek, így egy darabig a havonta kiadott színekbl nem kérek.








2 megjegyzés:

  1. Nekem mindkét körömlakk nagyon tetszik, szerintem nagyon szép színek. A májusi tökéletesen az én színem, gyönyörű. Az áprilisi is szép, bár nekem az ilyen színek nagyon nem állnak jól, s a képeken szereplő többi EP lakkhoz képest tényleg nem egy különleges szín. Szép gyűjteményed van !

    VálaszTörlés
  2. free toys giveaway near me books for low income families 2022 free thanksgiving food boxes near me A warm dinner, a thoughtful gift, or even just some love. But what about when it comes to the needy

    VálaszTörlés