2016. február 21., vasárnap

Glam Polish - Opulent

Sziasztok!
    Ma egy csodás, meseszép színt hoztam.
Jelenleg a világos színeket részesítem előnyben, az utolsó vásárlásom alkalmával  ez egyértelművé vált. A gyönyörű újoncok közül  ma a Glam Polish  Anniversary Ultra Holos kollekcióból az Opulent fényűző bronz színéről szeretnék áradozni.
A Glam Polish körömlakkok a kedvenceim, csillognak, villognak, ez kell nekem, így mindig kíváncsian várom az újdonságait. Az utolsó negyedévi kiadásból 4 lakkot választottam:
Glam Polish - Opulent:




Hasonló színek:

Két rétegben használtam, tartóssága nagyon jó, hamar szárad.








3 megjegyzés:

  1. Szép! Engem a szivárványos bronz hatás a Barry M Copper lakkomra emlékeztet. Ősszel szeretem használni, olyan mint a színpompás avar. A többi GP lakkról is teszel fel posztot ugye?

    VálaszTörlés