2015. október 31., szombat

Enchanted Polish, Dior, Glam Polish, Essie, CbL....új körömlakkok

Sziasztok!
         Egy kis összefoglalót készítettem az elmúlt 2-3 hétben vásárolt körömlakkokról.
Nagyon elszoktam a blogolástól, soha sem gondoltam volna de nehezen szánom rá magam, hogy elővegyem a fényképezőgépet és neki lássak fotózni.
A z újoncok:

Legjobban a látatlanban vásárolt Enchanted Polish körömlakkokat vártam, Most a September, October, November 2015 színek érkeztek. A szokásos elégedetlenséggel nézegettem, majd egy-egy körmömre felfestve, szokásosan teljesen elkápráztatnak :)

Enchanted Polish - September 2015


Enchanted Polish - October 2015


Enchanted Polish - November 2015
Ehhez hasonló színem nincs, így összehasonlítani nem volt mivel.

A Glam Polish - Bad Hair Day  és  Colors by Llarowe - Mocca Grande lakkokat a Hypnotic Polish webshopból rendeltük (csoportos rendelés volt), meseszépek.

Glam Polish - Bad Hair Day



Colors by Llarowe - Mocca Grande

A Dior lakkot nem tereztem megvenni de míg a repülőgépre vártam benéztem pár Duty Free shopba, a dubaji reptéren ebből rengeteg van. A Dior  kínálata  lenyűgöző volt, a karácsonyi Diorific kollekció is kint volt de abból semmi nem tetszett. Végül egy parfümöt és körömlakkot vettem. A 100 ml-es  Hypnotic Poison épp annyival volt olcsóbb mint az itthoni ára, hogy a körömlakk ajándékba van.
Dior Vernis - Darling Blue 791

Essie 277
egy nagyon szép, káprázatosan csillogó csillámos fedőlakk

A Sally Hansen szett akciós volt, fél áron jutottam hozzá, a fedőlakk az érdekesebb,
de aranyszín sem kutya. :)

Az Orly -50077-es aranyát nem tudtam a polcon hagyni, isteni, fólia hatású folyékony arany. :)

Nagyjából ennyi volt az októberben vásárolt körömlakk, legközelebb egy kis dubaji beszámolóval, sok-sok fotóval jelentkezem.







6 megjegyzés:

  1. Jólvan-jólvan ott figyel az aranylakk, engem nééééz.... ráadásul fólia hatású, nyami :)))

    VálaszTörlés
  2. Teljes mértékben megértelek, vannak időszakok, mikor nekem is nehezemre esik fotózni, de még inkább a befotózott képekből bejegyzést készíteni.
    A lakkok csodaszépek - mint mindig, ha nálad kötnek ki. Nekem most az Essie csillámos fedőlakk tetszik. Egy ideje próbálok itthon én is hasonlót beszerezni, eddig kevés sikerrel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen sok időt elvisz a képek szerkesztgetése, pedig csak méretre igazítom és feliratozom....

      Élőben nagyon szép az Essie fedőlakk, a kép nem ad vissza semmit a szépségéből, érdemes rákeresni ebay-en, én Bécsben ettem. :)

      Törlés
  3. Óhh az a kék, az a fehér, az az arany *.*

    VálaszTörlés
  4. Legjobban a látatlanban vásárolt Enchanted Polish körömlakkokat vártam, Most a September, October, November 2015 színek érkeztek. A szokásos elégedetlenséggel nézegettem, majd egy-egy körmömre felfestve, szokásosan teljesen elkápráztatnak :)
    gold shawls and wraps , shawl wholesale online , prom shawl , embroidered pashmina shawl , pashmina shawls manufacturers , shawl fashion , men's pashmina shawls , best pashmina shawls , buy shawl , pashmina shawl in nepal

    VálaszTörlés