2014. december 29., hétfő

Flormar - BB Cream White +7

Sziasztok!
    Tegnap említettem, hogy egy nagyon jó árfekvésű BB krémet használok. Ma erről szedtem egy csokorba a tapasztalataimat.
Több  BB krémet használtam már az elmúlt évek során, Nars, Estée Lauder, L' Occitane en Provance és sok termékmintát kpróbáltam, a Garnier BB krémére gondolva most is kirázz a hideg, na de ne folyunk bele, azonnal lemostam.
A BB krémek inkább a fiataloknak szólnak, 40 felett nekem ez megfelel mivel szeretem a gyors megoldásokat.A bőröm problémás és érzékeny, nagy ívben kerülöm a sok szilikont tartalmazó termékeket, amik sajnos szinte minden kozmetika termékben bőségesen megtalálhatóak árkategóriától függetlenül.
A Flormar BB White  krémnek a fényvédő hatásán túl a textúráját szeretem. Nagyon könnyen olvad a bőrbe, szó szerint, mivel nincs sikamlós (szilikonos) sem púderes (száraz) érzés, tapintás a használata után. Fedése, egy alapozóhoz viszonyítva gyengébb, bár kipróbáltam a Catrice Nude Illsion alapozóját egy drogériában és valami förtelem, árban szinte hasonlóak de a Catrice alapozó nagyon csúnya lett az arcomon, foltos, fényes, fedése nulla, sőt még kiemelte a bőrhibákat, na ehhez viszonyítva a Flormar  BB krém nagyon jól fed, szóval ezért is nehéz véleményt alkotni mikor sminktermékről írok , mert mindig attól függ mihez viszonyítom.Értékelni  meg csak úgy tudok valamit ha van mihez mérjem, na nem egyszerű. Itt megjegyezném, hogy észrevételeim szerint egyre kisebb a különbség a közepes árfekvésű és luxus kategóriába tartozó sminkcuccok között, kiemelkedő kivételek vannak persze, de a jelentős különbség mára, a legtöbb eseteben a logó vagy márkanév az adott terméken.De semmiképp nincs akkora különbség minőségben mint ami az árakban köszön vissza.....
A BB krém itthon két színben kapható, 03-as és 04-es színekben, semmi különbséget nem vettem észre, de az NW 20-as bőrtónusomhoz  inkább a világosabbat vettem meg. Észervehetetlen, levegőhatására , elkenve eggyé válik a bőrrel, egyenletességet, ultra fimom selymes hatást hagyva  maga után. Zsíros bőrömön  jelenleg 5-6 órát bírja változatlanul, nem használok púdert, csak pici pirosítót. Persze ez egyénenként és időjárástól is változik, a hidegebb időben ez az időtartam nagyobb.

A tubus 40 ml krémet tartalmaz, könnyen adagolható. Kapható a Flormar standokon, ahol ki lehet próbálni vásárlás előtt, szóval nem zsákbamacska,  illetve szent zarándok helyünk, a Nailland standjánál és webshopjában.
Szerintem megérte az árát, ha elfogy és nem jelenik meg újdonság, újra fogom venni.

Mit használsz jelenleg, alapozót vagy BB krémet?
Illetve melyik a számodra  legjobban bevált márka ezek közül ?




5 megjegyzés:

  1. Erzsi, ez az E.Lauder BB-hez viszonyítva milyen? Én már jópár éve EL BB-t használok (az olcsóbbik DayWear-t) gyakorlatilag alapozó helyett. Aláhidratálom előtte az arcomat, így nagyon kevés kell belőle. Nálam az a cél, hogy egységesítse a bőrtónust, más csodákat nem várok tőle. Az EL-el eddig nagyon elégedett vagyok és aláhidratálás mellett nekem kb. 1 évig kitart a tubus, tehát elég gazdaságosnak is nevezném. Szerinted érdemes váltani a Flormar-ra?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az E-L- BB krém nekem is meg volt, még meg van a tubusa, nekem a Flormar BB kréme jobban bevált. Az E.L Day Wear bb krém majdnem 3 éve jelent meg, míg a Flormar BB krém idén ősszel, szóval meglehet, h az összetevői között megtalálható valami új alkotóelem, arról nem is beszélve, h szinte 1/4 ár!. :)
      Ettől jobban a Nars BB krémét szerettem, csak azt már nem gyártják és 5x annyiba került mint a Flormar.
      Szerintem ha legközelebb a Nailland standnál jársz mindenképp nézd meg, próbáld ki és akkor könnyebb dönteni :)

      Törlés
  2. Nagyon jónak tűnik ez a bb krém, lehet teszek vele egy próbát :)

    VálaszTörlés
  3. ilyen flormarost még nem találtam, de szeretném közeleBBről is megnézni magamnak :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj, köszi a szuper tippet! Én a La Roche Posay és a Clinique BB krémét használtam eddig, és nagyon nem voltam velük elégedett. Jelenleg erős fedésűt alapozót használok, télen szörnyű a bőröm! Ez tavaszra remélem meg fog felelni, a sok napsütéstől június-júliusra mindig sokkal szebb az arcbőröm, kevesebb mindent kell elfedni!

    VálaszTörlés