2014. október 26., vasárnap

Zoya - Remy

Sziasztok!
           Ma egy szerelmemet szeretném bemutatni, a gaz csábító neve: Zoya - Remy.
          A Zoya 2014-es őszi Ignite kollekcióból, számomra legizgalmasabb szín a Remy.
A promoképek alapján erre a színre gondoltam azt, hogy ez alkalommal kihagyom a kéket, sőt a Nailland standján sem volt rám hatással az üveg, viszont amint kibontattam, megláttam az ecseten a lakkot, már éreztem, ez kell nekem.
Csodálatos kék, szikrázó, fenséges és egyedi. A színen kívül a minősége is a topkategória, gyors száradási idejével, fényes finissel, tartósságával  még jobban megkedvelteti magát.
Nem tartalak fel tovább, dobom a képeket.







 Használatnál nem használtam alap és fedőlakkot sem, 2 rétegben kentem fel, lemosás után nem színezte el a körmeim.


 Nyomdáztam rá, bár meg kell mondanom ez megint egy olyan különleges szín, amire kár nyomdázni mert magában is nagyon mutatós és szép.
Nyomdázáshoz az Infinity Nails 38-as lemezt használtam, a minta nagyon szép lett volna csak elcsesztem a felvitelnél, a közepe oldalra került. A Barry M - Foil Effects lakkal vittem fel a mintát, fedőlakk pedig a KBShimmer - Cleary on Top volt.




Nekem nagyon bejön a Remy színe, ha szereted a kék színű körömlakkokat, ennek ott a helye a gyűjteményedben.
Beszerezhető a Nailland-nél.

Ki az aki szereti körömlakkokban a kéket? :)

17 megjegyzés:

  1. Gyönyörű! Én is megvettem, de még mindig nem került sorra. Ideje lesz már elővennem, de annyi az újdonság, hogy azt se tudom, mihez kapjak! :)

    VálaszTörlés
  2. @ziztim: ismerős helyzet, nálam is sokáig várt a sorára, de nagyon szép élőben, használat után egyből kedvenc lett :)
    Lesem a blogod, h mi mindent vettél :)

    VálaszTörlés
  3. csodás lakk :) a nyomda nagyon tetszik rajta:)

    VálaszTörlés
  4. Szép a nyomdázás, nekem most annyira nem tetszik ez a lakk, a Dream, jobban tetszik a Remynél!!

    VálaszTörlés
  5. Már megint hatalmas a kívánságlistám, de már nagyon kéne ez a lakk is, annyira tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik nekem is, amikor legutóbb rendeltem a Naillandtől a Remy és a Charla között gondolkodtam, de végül a Charlát vettem meg. Már bánom, mert az inkább zöld, teal árnyalat, ráadásul csak 3 rétegben fed. Persze nagyon szép az is, de úgy érzem a Remy-vel jobban jártam volna. De ami késik, nem múlik, egyszer megveszem a Remy-t is :)

    VálaszTörlés
  7. Szép ez a Remy, de a Dream még mindig kívánságlistás. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lakk, szerintem a minta is szép lett rajta! :) Nagyon gondolkodtam rajta én is, végül a swatchok alapján nálam nem tudta überelni a Muse-t, így nem vettem meg. Helyette viszont hazajött az India és meg kell mondjam, imádom!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépek és a manikűrok is! Figyi, rengeteg izgő-mozgó reklám jön fel az oldalon és amikor a megjegyzés írására kattintok akkor átdob egy idegen oldalra és csak utána tudok megjegyzést írni... korábban mintha ezek nem lettek volna, valami beállítás miatt van most így?

    VálaszTörlés
  10. A Zoya körömlakkok mind szépek, kevés színe van ami nem tetszik, így nagyon örülök mikor olvasom a kommentekben, h Ti is vettetek és tetszik, elégedettek vagytok egy-egy színnel :)

    VálaszTörlés
  11. @Szilvia A.: én nem látom ezeket. Mióta van így?
    Lehet, a tegnap berakott, a bejegyzés alatt látható "kapcsolodó bejegyzések" nRelate miatt van???

    VálaszTörlés
  12. Ma tűnt fel először, azért kérdem, mert ha nálad nem változott semmi, akkor biztos az én böngészőm mászott el, és akkor kell szólnom valaki szakinak hogy csinálja vissza ... most épp valami internetes játék bannere villog itt az oldalsávodban... :)

    VálaszTörlés
  13. Köszi, h szóltál, mobilról néztem onnan nem látom, megnézem még másik gépről is. :)

    VálaszTörlés
  14. Erzsi, megvan a megoldás, nálam volt a hiba. Valahogy letelepült a gépemre az Internet Speed Checker program, és az tömte tele az összes oldalt reklámmal, amiket látogattam. Ezeket csak én láttam elvileg. Utánaolvastam ez egy vírus ami a kéretlen reklámok mellett a böngészési szokásokat is figyeli, ezért ha valaki sok reklámot lát és a reklámok alján vagy tetején lévő sávban az említett program nevét látja, akkor jobban teszi, ha eltávolítja. A google-n kerestem rá az eltávolítás módjára, sikerült is megszabadulnom tőle. Szóval elnézést, ha rád hoztam a frászt :))))

    VálaszTörlés
  15. Nagyon tetszik, tipikusan az én színem lehetne (az is...), de felmerült bennem, hogy "még egy kék lakk?", és ez tart vissza :/

    VálaszTörlés
  16. @Szilvia A:: köszi, hogy írtál, megnéztem még a gyerekek gépeiről ott sem láttam reklámot, de így most már teljesen nyugodt vagyok. :)

    @Phoenix: kék körömlakkból soha nem lehet elég! :D
    Van még egy nagyon szép kék, a PP Blue Dog, lehetetlen élethűen befotózni, de hétvégén kirakom a bejegyzést, már két hónapja vár a sorára és szerintem nagyon különleges az is. :)

    VálaszTörlés