2014. július 6., vasárnap

Napi köröm: Dior Sping Ball és Starrily Balloon Animal

Sziasztok!
    Tegnap előkerestem pár régebbi lakkom, elhatároztam, hogy ideje ezeket az egykor kedvenceket is használni az újoncokkal együtt.
Időhiány és körömhiány miatt a bejegyzés igen rövid  lesz ma, a lényeg, hogy volt valami szín a körmeimen. :D
A tavalyi Dior Sping Ball körömlakk rettenetesen besűrűsödött de a Seche Vite  hígítója helyrehozta, a Starrily Balloon Animal glitteres fedőlakkot 1 rétegben használtam, a végeredmény szerény lett hozzám viszonyítva, de kellemes volt a végeredmény.


Ez volt a szombati színem, ma valószínűleg  a következő párost fogom használni:
További Dior körömlakkok a blogon:
- Dior - Golden Jungle
- Dior - Bird of Paradis
- Diorific - Minuit


Milyen szín van ma a körmeiden? :)

13 megjegyzés:

  1. Ó jaj, annyira szépek ezek a fedőlakkok..... *-* <3

    VálaszTörlés
  2. szépséges lett:)) kíváncsi leszek, hogy a mai színek milyenek lesznek majd felkenve:)
    nekem most az OPI Live.Love.Carnaval van a körmeimen:)

    VálaszTörlés
  3. De jó színe van a Dior lakknak! :) Az enyémen most az Essie egyik pinkes-korallos árnyalata van! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép szín ez a korallos, a fedőlakk pedig nagyon cuki :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik. :) Szupi ez a fedőlakk! És várom a kékes opciót is! ^^

    VálaszTörlés
  6. Csoda ez a lufis fedőlakk. Hogy bírtad ki, hogy csak egy réteget kentél fel? Ebből a csodából semennyi nem elég! :DDDD
    Körmömön Eveline gyémántos erősítője van. Majd még kitalálom, hogy mi legyen a hét indító összeállítás :)

    VálaszTörlés
  7. Oh nice Dior and I like the glitter :-)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép, tetszik a Dior lakk színe :)

    VálaszTörlés
  9. A Dior lakk színe tényleg nagyon szép, nem is értem miért nem használtam gyakrabban, pontosabban tudom, mert mindig volt új szín. Ezért is mondom, h időt kell hagyni egy-egy szín használatához, remélem 1x befogom tartani is :)

    VálaszTörlés
  10. Csodás a színe ennek a lakknak :) Nekem most csupaszok a körmeim, mert nagytakarításban vagyok :\ :)

    VálaszTörlés
  11. @Elíz: én lakkozva takarítok, azt gondolom így a körömlakk valamennyire védi a körmeim, talán jobb lenne ha kesztyűt húznék :D
    Viszont büszkén mondom, hogy eljutottam arra a pontra, h zsíroldó használatakor gumikesztyűt húzok, ez nagy dolog mert 1-2 évvel ezelőtt azt is csupasz kézzel használtam, ráadásul a legerősebbet a Well Done-t....

    VálaszTörlés