2014. június 22., vasárnap

Drogériás körömlakk haul

Sziasztok!
       Pár hete betértem egy Rossmann üzletbe, samponért mentem, ugyanis van  náluk egy  sampon ami szuperhatékony  korpás fejbőrre, ez segített az egyik fiamon (ha valakit érdekel a téma, írok majd a samponról is), azóta csak ezt használja. Eszembe sem volt körömlakkokat venni, ugyanis elég sok van amire várok...várom, hogy megérkezzem, illetve, hogy megjelenjen.
        A körömlakkokkal elégedett vagyok, mind a 4 tetszik.
A sorrendet kedvencek szerint állítottam fel:
A legjobban a 12-es Bejeweled fehér, hologramos pehely-glittereket tartalmazó lakk tetszik. A benne lévő pelyhek nagyon hasonlítanak a Zoya Monet lakkban találhatóakhoz, csak ebben kevesebb van. Igaz 4 rétegben használtam + SV fedőlakk, de így elképesztően szép, mivel nem maradt opálos (mint amilyen a margarétán lesz látható) hanem cuki csili-vili, majd lesz erről külön bejegyzés, mert nagyon-nagyon szép! :)
A második helyre került az Essence 22 Black Dress and White Tie fedőlakk. A Cirque Cerrillos türkizzölden próbáltam, remekül néz ki, de fekete és fehér színen kívül bármelyik színen jól mutat.
Harmadik helyen van a Lovely  Rio sorozatból a 3-as. Olyan ez csupasz körmökre kenve, mintha parázs izzana rajta, a különbség csak annyi, hogy jobban csillog. Igaz itt kapott egy kis segítséget a KBShimmer Cleary On Top fedőlakktól, így a felülete teljesen sima és extra fényes lett.
 Igazságtalanul az utolsó helyre került az Essence 07 Blue-Jeaned, sötét farmerkék színű, mattalapú csillogó körömlakk. Ez is remek szín, hasonlít a Nails Inc. Denim Effect lakkhoz. Hamar szárad, ez egyiknél sem volt túl hosszú idő, vagy csak rosszabbra számítottam és ezért nem tűnt soknak.
A lakkokat csak egy-egy körmömön próbáltam, így a tartósságukról nem tudok véleményt mondani, most már picit jobban ráérek, gyakrabban lesznek bejegyzések. :)


Mai kérdésem, kinek melyik lakk van meg és mennyire elégedett?

13 megjegyzés:

  1. A dalmatás lakk a kedvenc ezek közül. :)

    VálaszTörlés
  2. amióta borzalmas lett az essence lakkok minősége nem igazán vettem tőlük semmit, kivéve díszítéshez az akciós dobozokból 150 ft-ért ;)
    a lovely legutolsó kollekciói közül pedig szinte minden lakkot megvettem annyira jól sikerültek, kivéve ezt a narancsosat, mert ez egyáltalán nem tetszett :D

    VálaszTörlés
  3. Essence lakkokat még mindig bojkottálok, a Lovely új kollekciója pedig az én ízlésemnek vérszegény. Mostanában PP lakkokra vertem el a pénzem :P
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Nekem a Denim Effect lakk tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  5. Rio lakkot leszámítva, a többi megvan :) a farmer hatásút imádom :) a dalmatás lakkot szégyen szemre még nem használtam, a Bejeweled lakkot pedig csak 1-2x próbáltam, de engem nem fogott meg annyira :/

    VálaszTörlés
  6. Ezeket az Essence Effect lakkokat szerintem szuperül eltalálták! Nekem is feltűnt milyen gyorsan száradnak, és önmagukban 3-4 rétegben is gyönyörűek!!!

    VálaszTörlés
  7. A kék essence kivételével mind megvan. És mindet imádom. Annyira örülök, hogy a narancs rió nem volt népszerű.Így sikerült két tartalék üveggel is betáraznom. Azóta is, ha felkenem, mindenki el van ájulva, dicsérgetik, de sokszor már hiába mennek érte. :)

    VálaszTörlés
  8. Ebből nekem is van kettő, a fehér és a Dalmatás, utóbbi a kedvenc. Gyorsan szárad és olyan ragaszkodó, hogy lemosáskor vakarni kell a körömről.
    Én egyáltalán nem találom borzalmasnak a minőségét, sőt elégedett vagyok az újabb kiadású Essence lakkokkal. Jól fed, gyorsan szárad, nem pattog, napi házimunka mellett 3-4 napot szépen kibír. Mi ebben a borzalmas?
    Valószínű, körömfüggő is a dolog, mert a régi, mindenhol agyondicsért BTGN használatával nálam másnap fóliaként jött le bármilyen körömlakk. Na AZ tényleg borzalmas volt!

    VálaszTörlés
  9. A fekete-fehér glitteres kis ezüsttel egy az egyben Jolly Jewels 123, nagy kedvencem, sajnos gyorsan fogy :)

    VálaszTörlés
  10. A farmer hatású körömlakk nagyon tetszik azt hiszem meg is veszem legközelebb :)

    VálaszTörlés
  11. Wow these all look so pretty! :-)

    VálaszTörlés
  12. Engem érdekelne a sampon, a barátom hajára egyelőre nem vált be semmi sem... :/

    VálaszTörlés
  13. A cuki pelyhes fehér tetszik nekem :)

    VálaszTörlés