2014. május 4., vasárnap

piCture pOlish - Peaches n' Cream

Sziasztok!
     Barackszüret!
Ma a piCture pOlish Peaches'n Cream  barackszínű körömlakkról szeretnék pár sort írni, valamint összehasonlítást is készítettem több hasonló, "neves" barackszínű körömlakkal.
Imádom a barack színű körömlakkokat, így hiába van rengeteg darabom ebből a színárnyalatból, a  Peaches n' Cream színnek nem tudtam ellenállni.
Elsőnek egy kis szín összehasonlítás:



Nagyon nehéz ezeket a színeket fényképezni, természetes fényben sokkal világosabbnak tűnnek, ezért a vakuval készült képek jobban tükrözik a színeket.
1.-Butter London Kerfuffle, 2.- Pp Peaches n' Cream,  3.-CG Peachy Keen, 4.-Orly Cotton Candy
 A körmeimre nézve, a színeket illetően az Orly Cotton Candy ami a legjobban tetszik jelenleg. :D
A piCture  pOlish Peaches n1 Cream körömlakk állaga förtelmes! Vastag, nyűlós, nehezen kenhető. Első használatnál majdnem sírtam az idegességtől, hogy milyen nehéz felkenni, mit vettem meg.
A színe szép, de könnyen találhatunk olcsóbban hasonló színt. Az erőssége a tartósságában és az extra fényes felületében rejlik, ha van türelmed kitapasztalni mennyi lakk maradjon az ecseten használatkor. Nekem ez 3. nekifutásra, 3. használatnál sikerült.
Ez az egyik körömlakk  a piCture pOlish  gyűjteményemből amire azt mondom, hogy szép, de nem venném meg újra.
Lehetséges, hogy csak régi a lakk és újabb gyártás, kiadás ebből a színből még/már nem ilyen az állagát tekintve, de ebben az árfekvésben, sőt bármilyen árkategóriában  ez nem elfogadható minőség.
A színére viszont nincs egy rossz szavam se:



 A vakus és az utolsó képen a legélethűbb a szín.



25 megjegyzés:

  1. kár érte, pedig a színe gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, de ahogy írtad is: nem elfogadható ettől a márkától! :( köszi, hogy leírtad! :)

    VálaszTörlés
  3. akkor marad a keruffle-re vadaszas,nem fogom megvenni
    kosz a beszamolot!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép maga a lakk, és nyomdázva is nagyon tetszik, de örülök, hogy a leírtak alapján végül mégsem rendeltem meg. :)

    VálaszTörlés
  5. Húúú... ennyi pénzért az a minimum, hogy kifogástalan legyen a körömlakk minősége. Kár érte, pedig szép árnyalat. :/

    VálaszTörlés
  6. "Ez az egyik körömlakk a piCture pOlish gyűjteményemből amire azt mondom, hogy szép, de nem venném meg újra."
    Melyek még azok az árnyalatok amelyek nem túl jók szerinted? Csak kíváncsiságból kérdezem, nehogy belefussak azokba később? :)

    VálaszTörlés
  7. Csodás színe van, nyomdázva is nagyon tetszik, kár érte, hogy ennyire rossz az állaga :(

    VálaszTörlés
  8. Kár... pedig listás darab volt ez a lakk, de most elment a kedvem tőle. Inkább, akkor marad az Orly. Az 53-as szín is tetszik a margarétán. Megírnád a nevét? Köszi előre is.

    VálaszTörlés
  9. @Yndre: a limitált kiadású, duókróm FEDŐLAKKOK. Itt nem a minőséggel van bajom, az oké, nem tetszenek, aki szereti a hasonló színeket legalább 3 márkából tudok ajánlani 10$ körüli áron mesés duókróm lakkokat, ami alá nem kell alapszínnek fekete körömlakk, egyszerűbb használni.
    A limitáltságról meg annyit, h a külföldi webshopokban kisebb megszakításokkal de folyamatosan kaphatóak, igaz nem tudom a limitált kifejezés jelen esetben hány ezer darabot takar színenként....
    Én az Aurora és Gravity színeket vettem meg, vakus képeken csodálatosak (fekete alapra kenve) de valójában, természetes fénybe gyengék.

    @Ninijam: az 3-as egy mini körömlakk a Nails Inc. Kensington Palace Gardens :)

    VálaszTörlés
  10. gyönyörű , nagyon jól áll neked ez a szín :)

    VálaszTörlés
  11. Kár érte! A színe tényleg szép és nagyon jól áll neked.
    De talán ezek a leghasznosabb posztok, amikor az derül ki, hogy mit nem érdemes megvenni.

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép szín. Kár, hogy nem vált be a minősége :/

    VálaszTörlés
  13. Bakker, pedig olyan gyönyörű, gazdag színe van!!!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  14. Ez furcsa, nekem tökéletesen működik ez a lakk.:/ De tényleg. Egy rétegben szinte tökéletes és nem nyúlik és hasonlsók. Szerintem csak rosszat fogtál ki, ha így van, sajnálom.:( Ha meg én fogtam ki egy kivételesen jó darabot, akkor csendben lapítok tovább!

    VálaszTörlés
  15. Pity about the quality it's a nice colour. I think it looks very similar to the Butter Lonon.

    VálaszTörlés
  16. @Petronella's: ezek szerint én fogtam ki egy régi darabot, az enyém annyira vastag, hogy az ecsetről nem csepeg le, olyan az állaga mint egy ragasztónak :(

    @Ananka:Yes, similar BL little brighter.

    VálaszTörlés
  17. Hát, sajnálatos, de ebből is látszik, tök mindegy, mennyibe kerül, ha nem nyújtja az árának megfelelő minőséget.

    VálaszTörlés
  18. @Ayesha: így van, ami nem mindegy, hogy mekkora ez az arány, 16 darab PP lakkom van, ebből csak ez az egy (szerencsére :D) aminek a minősége kifogásolható.
    Szóval, ha legközelebb krémes finisű körömlakkra vágyom csak a Zoya jöhet szóba, ennél drágábbat nem érdemes venni, minőségben meg egy sem jobb, még ha sokkal drágább is ;)

    VálaszTörlés
  19. Szerintem írtam már, de neked aaannnyira jól állnak a barackos tónusok, irigykedek is rendesen. Kár, hogy most csak a szín lett jó. :(

    VálaszTörlés
  20. Hú ezzel én is szemeztem, de annyira neccesek ezek a színek h nagyon vártam a tesztet, azt hiszem így kimarad. A limitált fedőlakkokra én nagyon vágyom, sajna gyengéim a duokróm lakkok, akkor is ha csak fedőek. Nem vagyok túl jó külföldi webshopokból, melyikre gondolsz ahol van? A naillandnél sajnos lemaradtam, gyanítom legközelebb is ez lesz mire észbe kapok :D

    VálaszTörlés
  21. @Morella: köszönöm, igen a színnel nincs baj és lehet csak én fogtam ki hibás darabot :(

    @Rita: érdemes valakivel rendelni a szállítási költség miatt, ez általában 9$-ba kerül 2-4 darab körömlakkig.
    Szerintem ezek nagyon szépek:
    - http://www.ilnp.com/
    - http://www.harlowandco.org/collections/kbshimmer

    VálaszTörlés
  22. Az állaga miatt kár, de ahogy olvasom lehet, hogy csak ez volt pont rossz darab? Mindenesetre gyönyörű színe van! És a többinek is ott a másik margarétán, amit melléje tettél :)

    VálaszTörlés
  23. Olyan dühítő, ha egy ennyire szép színű lakkot nem lehet normálisan használni! :-/ Pedig azzal a mintával egyszerűen mesés! :)

    VálaszTörlés