2014. április 26., szombat

piCture pOlish Blogger

Sziasztok!
       Az április hónap, a blog illetően, teljesen a Picture pOlish körömlakkok körül forog, köszönhetően annak a ténynek, hogy itthon is megvásárolhatóak. Elsősorban a különleges színek azok a szempontok ami miatt elveszti az ember a fejét ha megáll a Nailland standja előtt és rápillant a piCture pOlish  lakkok választékára.

Ma a tömény glitteres Blogger-t  szeretném bemutatni.


 A glitteres körömlakk gyűjteményembe ne találtam hozzá hasonlót, így egy számomra különlegesebbnek tűnő glitteres lakkal hasonlítottam össze, ami a Cirque Le Invader.
 A PP Blogger jobban tetszik.
Az alábbi képeken 2 rétegben használtam, gyorsan szárad és ami ritka  a glitteres fedőlakkoknál, tartós is.
Több színen kipróbáltam, minden alapon jól mutat.


21 megjegyzés:

  1. Nekem is jobban tetszik a Blogger! Önmagában is nagyon szép 2 rétegben. :)

    VálaszTörlés
  2. Umm...nekem ez nem bejövős. :/

    VálaszTörlés
  3. @M.: igen, nekem is tetszik, szerintem a glitterek színe amitől picit különlegesebb :)
    @Melantha: az igazság, h első darab pp lakknak én sem ezt a lakkot ajánlanám, de mivel glitter-függő vagyok, kikellet próbálnom, így megvettem :D Nagyos sokszor került a webáruházas vásárlások alkalmával a kosaramba és végül mindig kiraktam, de végül csak a dobozomba került :D
    @Elíz: igen, vidám és feltűnő :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon bejön gyönyörű <3 kell.. :)

    VálaszTörlés
  5. Arany alapon a legjobb.... ugye tudod hogy a FB üzid óta a Dashica lemezeken kattogok?

    VálaszTörlés
  6. aaaaaaaaaaaaaaa **-** az a kis kockás *-* valami eszméletlen különleges

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép :)
    Pont most vettem egy hozzáhasonlót , de az nem ilyen gyönyörű :)
    Amúgy a hozzáhasonló lakk a Lora-tól van , száma a cc 172 .

    VálaszTörlés
  8. @Szilvia A.: láttam, csak lusta vagyok írni, mindjárt írok :)

    VálaszTörlés
  9. Mondjuk tény, nagyon kis sájni :D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépséges. És mennyire tömve van glitterekkel! Mondjuk nekem a Cirque is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  11. A blogger az gyönyörű.Ezt választottama nyereményjátékon is.Ó de jó lett volna megnyerni :DD

    VálaszTörlés
  12. Ezért fáj a szívem rendesen... Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  13. Hát ez most nekem se nagyon.:(

    VálaszTörlés
  14. Meseszép, már csak a neve miatt is a magaménak akarom tudni... :D <3

    VálaszTörlés
  15. @Ingrid: a kommentedet olvasva, rájöttem engem is befolyásolt a neve, ösztönzőleg hatot a vásárlásnál :D
    Ezenkívül a sok türkizkék glitter is tetszett a lakkban. :)

    VálaszTörlés
  16. @Ayesha: lesznek még Neked tetsző színek PP lakkból a blogon ;)

    VálaszTörlés
  17. Nálam most a Cirque nyert (bár tudom, hogy nem a lakkok közötti verseny volt a fő témája a bejegyzésnek :). A Blogger is nagyon jól néz ki, de a Le Invanderben nagyon tetszik, hogy (nagyjából) azonos méretű négyzet glitterekből áll :) Viszont a Whimsy-n nagyon jól mutat a Blogger, a többin nekem annyira nem bejövős :)

    VálaszTörlés
  18. Nagyon különleges! Nekem a Saint George-on is nagyon tetszik. :)
    És persze türelmetlenül várom a többi PP bemutatót, ebből most nem lehet elég! :)

    VálaszTörlés
  19. egyre jobban kezdem megszeretni a csillámos lakkokat. :)

    VálaszTörlés