2014. március 20., csütörtök

Újdonságok - Nailland

Sziasztok!
       Helyzetjelentés a Nailland háztájáról.
A kínálat (sajnos) eszméletlenül jó, én útközben az Árkád felé, eldöntöttem, hogy  2-3 körömlakknál többet nem veszek akkor sem ha a körömlakkok a nevem szólítanak meg. Igen, ez szép is lett volna ha 3 darabnál megbírok állni...
Barry M újdonságok a Silk kollekció, amihez hasonlót csak a Deborah Lippmann-nál láttam, ezek tényleg nagyon-nagyon szépek. A másik új kollekció az Aquarium, ami 3 duokróm és 3 glitteres körömlakkból áll.nem vagyok oda a duokróm körömlakkokért, sőt eddig alig volt ilyen jellegű lakkon, de ebből a kollekcióból a korallos és a kék leírhatatlanul szép, sokkal jobban tetszenek mint a méregdrága hasonló típusú indie lakkok.


A régebbi színek is szépek, a választék sokkal nagyobb.
A Models Own márka újdonsága a Hyper Gel kollekció. Gyönyörűek a gyűjtemény darabjai, szerintem nagyon jó és közkedvelt színekkel rukkoltak elő. A lakkok fényesek, erősen pigmentáltak, egy rétegben tökéletesen fednek, gyorsan száradnak.
Újdonság még a Sticky Fingers, körömlakk-körömmatrica párosítások, ezek nem új színek de nagyon aranyosak, tetszik az ötlet.
Készítettem még pár fotót a Golden Rose Paris Magic Colour és China Galze körömlakkokról.




a felső sorban található metál színek kiválóak nyomdázáshoz!
Ó, majd elfelejtettem Moyou mintalemezek is kaphatóak 1890 Ft-os áron, ez szuper, sajnos nem a teljes kollekció, de remélem azért lassan bővül a kínálat.
A kínálat mellet az eladókat is nagyon kedvelem, végtelen kedvességük mellet, érződik, hogy szeretik a munkájukat, szívesen és türelmesen segítenek a választásba, minden lakkból van teszter amit kilehet (ki kell!) próbálni.
Az elején már írtam, hogy nem üres kézzel távoztam a  körömlakk-függők vesztőhelyéről, de erről majd holnap lesz bejegyzés, ma már nem volt időm délután fényképezni, pedig főzés helyet jobb lett volna :D


Ui.: 2 hét múlva érkeznek a Zoya körömlakkok ;)

16 megjegyzés:

  1. ó jajj. vérzik a szívem... bár valamilyen szinten örülök is neki, hogy nem lakok még csak pest közelében sem, mert azt csak a pénztárcám bánná. :D
    egyébként én is szívesen lennék eladó ott, élvezném nagyon. :3

    VálaszTörlés
  2. Jaj az a rózsaszín és menta a HyperGel kollekcióból...jajnekem..:D

    VálaszTörlés
  3. @Manna: lehet nekem el kellene költöznöm Pestről mikor új kollekciók érkeznek a Nailland-hez, főleg mikor minden ennyire szép :D
    Igen, szerintem sem rossz munkahely :)

    VálaszTörlés
  4. @Mea: igen,jól írtad, jaj nekünk, mert a képeken a színek élethűek :)

    VálaszTörlés
  5. Ohh, meglátogattad az egy vesztőhelyet és csak egy szatyival távoztál, emelem kalapom! :)))
    A Models Own egyik meg nem száradó lakkja miatt most egy kicsit hanyagolom a márkát, jelenleg a China Glaze lakkjaimba vagyok beleszerelmesedve :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. Huh én tegnap a webshop előtt éltem át a poklokat, alig tudtam választani :) Egyedül fehér lakkban nem jutottam döntésre, azt így túúl nehéz (nézegettem a CG meg a models own-t, de lehet maradok az opinál), van tipped jól fedő fehérre? :). A silk kollekció vmiért fel se tűnt, de most h írtál róla és rákerestem gyönyörű, muszáj lesz még egy csomagot rendelni azt hiszem :)))

    VálaszTörlés
  7. Oh, jaj, már várom a képet, hogy miket vettél. :) A mintalemezeket és csak a honlapon láttam, remélem érkezik majd több is. :)

    VálaszTörlés
  8. ááá, eddig ez elkerülte a figyelmemet..de..most..jajj nekem :D

    VálaszTörlés
  9. Óóó még mindig fáj ilyen képeket látnom :D

    VálaszTörlés
  10. @Njoythestyle Reni: ugye-ugye milyen kis ügyes vagyok? :D
    Én a Barry M Gelly lakkjával jártam így, még a Nailland előtti időkben rendeltem külföldről egy szép élénk rózsát és nem akart megszáradni...szóval megértelek :(
    @Rita: szerintem azért így kisebb a kísértés, de nehezebb a döntés. Fehérből nekem sincs túl sok, de az OPI-ra szavazok, én is tőlük veszek majd, én egy szép foltmentesen fedő krémeset szeretnék.
    @M.:a mintalemezekből még én is szeretnék párat, remélem bővül a választék, holnap délután lesz új bejegyzés a szerzeményekről :)
    @suzie: rendben, elárulom 5 lakkot és 2 mintalemezt :D
    @evil-she-devil: nem csak Neked, mert én is vissza szeretnék menni hétfőn :D
    @Elíz::borzalmas érzés a stand előtt állni, ennél kínzóbb dolog nem létezik körömlakk-függőknek, mert az ember legalább a felét hazahozná annak amit ott lát és látnivaló van bőven :D

    VálaszTörlés
  11. Pont tegnap gondolkodtam, hogy rendeljek-e néhány dolgot, de most már úgy vagyok vele, hogy megvárom a Zoyákat, hátha akkor visszábbfogom magam..:D

    VálaszTörlés
  12. azokra a barry m lakkokra nagyon kiváncsi vagyok, meg a mintalemezek is érdekelnek, de szerintem megvárom a zoya érkezését és csak akkor megyek el. akkor legalább csak egyszer költök (remélem egy fokkal kevesebbet, mintha kétszer mennék) :D

    VálaszTörlés
  13. @fairyland: a Zoyákat én is nagyon várom, megértelek, de nagyon szépek a többi új lakkok is, így kíváncsi leszek megúszod-e a vásárlást csak Zoya lakkokkal? :)
    @zizitim: igen, a Zoyára én is nagyon kivagyok éhezve, az új kollekcióból 4 szín van ami nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  14. Úúúristen mennyi gyönyörűség, kínzás :D

    VálaszTörlés
  15. Minden érdekel! Speckled Eggs, Hyper Gel, Silk...nem is tudom hova nézzek :)

    VálaszTörlés