2014. március 7., péntek

Körömnyomdázás #16

Sziasztok!

        Ígéretemhez híven, ma az első állatmintás körömnyomdázásommal jelentkezem. A cím, lehetett volna például: "Arany tigris",  teljesen mindegy a megnevezés, én imádtam,  4 napig hordtam (sétáltattam) ezt a mintát. Az utóbbi évben talán ez a lakkozás volt a 4.-5., amit ilyen "sokáig" hordtam.
          Alapszín a Deborah Lippmann Sunshine Superman szín volt, nyomdázó körömlakk a Dashica fekete színe és a mintalemez ugyancsak a Dashica márka Infinity Nails sorozatából a 12-es.
A képek:



A Seche Vite fedőlakkból 2 réteget használtam, így extra fényes lett és 4 nap után  hibátlanul mostam le. Nyugodtan lehet 2 réteg SV fedőlakkot használni, én, 1,5-2 percet vártam a 1.réteg felkenése után.
Kéznyújtásnyi távolságból matricának tűnt, annyira fényes volt.
Megérkezett (még  a postán van) egy rendelésem, a Glisten & Glow HK Girl fedőlakk is csomagban van, nos ezt nagyon sok  külföldi bloggerina sokkal jobban szereti mint a SV-et, el nem tudom képzelni, hogy a SV-től van jobb....de hamarosan kiderül.
Nagyon szeretem a   tigris, leopárdmintát, sok kiegészítőm, ruhaneműm, ágyneműhuzatom van ami leopárdmintás. Ezt a mintát bármilyen színen eltudom képzelni, a fehértől kezdve a feketéig.


19 megjegyzés:

  1. Annyira menő, hogy kicsit ferde a tigrisfej, olyan tigris befigyel érzés:)!

    VálaszTörlés
  2. Aaa nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Eskuszom az volt a tigrisfejrol az elso gondolatom,hogy annyira szep,mint egy matrica!
    nagyon szepet nyomdaztal,es ez az alapszin valoban tokeletesnek tunik ehhez a mintahoz.Kivanvsian varom a velemenyed a hkgirl-rol,en is kezdem hasznalni jovo hetvegetol az enyemet

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm :)
    A tigrisfej nem fért volna el a körmömön ha nem fordítóm el :)
    A HK Girl egy szempontból biztosan jobb (láttam összehasonlító képeket) , nem maszatolja el a nyomdázást, a tegnapi nyomdázásnál, nude alapra feketével vittem fel a mintát, 10 percet vártam de a SV rendesen feloldotta, ilyen csúnyán még nem kente el soha :(

    VálaszTörlés
  5. Nem vagyok egy állatminta fan, de ez bejön :)

    VálaszTörlés
  6. Csodaszép lett, nagyon mutatós :)

    VálaszTörlés
  7. Annyira reméltem, és úgy is lett! Nagyon bejön! :]

    VálaszTörlés
  8. Veszedelmesen jó lett, imádom! :)))))))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  9. 4 napig sétáltattam :D:D:D
    amúgy tényleg eszeveszett jól néz ki, pedig nem igazán az én világom az állatminták :)

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű a minta! A fény pedig elképesztő!:)

    VálaszTörlés
  11. Ez a nyomdázás gyönyörű macska vagy tigris nem tudom eldönteni de tetszik :)

    VálaszTörlés
  12. @torteij88: szelíd tigris párduc mintázatú testtel :D

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jóóó! :D Nem csoda, hogy ilyen sokáig hordtad, szuperül néz ki!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon tetszik, szep lett :)

    VálaszTörlés
  15. Júj, ez nagyon jó, teszik! :)

    VálaszTörlés