2014. március 10., hétfő

HH - Hétfői Haul #29

Sziasztok!
        A mai zsákmányos poszt nagyon kemény, ugyanis nagyon jó termékeket sikerült beszereznem, köztük van a (számomra) világ legszebb körömlakkjai is :D
Elsőnek a nevezetes fedőlakk, sokáig hiánycikk volt, illetve épp akkor vásároltam mikor nem volt készleten, de sikerült megvennem. Nagyon kíváncsian várom, hogy mit tud.
Új színmániám van, ez nem más mint a türkizkék! Vége a sötétkék korszaknak (átmenetileg).
Elsőnek - ugyanis tényleg nincs hasonló színem-, sikerült egy nagyon-nagyon szép színt választanom, ez nem más mint a piCture pOlish Whimsy színe. Későn fotóztam, így a képek minősége gyenge, nem látszanak az arany színű apró pelyhek.
Ez a szín annyira szép, hogy arra gondoltam nyárig nem is használom, mert ehhez hasonló színben kiegészítők kellenek, karkötő, póló, napszemüveg vagy mind, mert nagyon különleges.Szerencsére sok felsőm, kiegészítőm van ebből a színből.

Mivel nem csak körmeim vannak, az arcom is kapott egy új krémet. Első használat után ...de nem akarom elkiabálni, aki nem akar hetekig várni a tesztre, itt megnézhető/megrendelhető a krém, ha épp ilyen bőrtípusod van. A csomagolása, mérete is nagyon praktikus. Itt olvashatok  (kép is van) róla mennyire elégedett voltam a webshopban található termékekkel. Férfiak számára is találhatok arcápolási termékeket, el sem hiszitek, hogy én ezeket mennyire szeretem! Pici ajándék a férjemnek, természetesen szépségápolási termék és hónapokig vásárolhatok megjegyzések nélkül ;)


Nem indult rosszul a hétfő, hozzá tudnék szokni. :D Elsőnek valószínűleg a fedőlakkról írok majd.


8 megjegyzés:

  1. nagyon szép ez a kék lakk :) kíváncsi vagyok, milyen élesben! :)

    VálaszTörlés
  2. Uh az a PP lakk *-* hű de várom róla a bejegyzést!

    VálaszTörlés
  3. Ez a picture polish lakk annyira gyönyörű :))

    VálaszTörlés
  4. Lányok, most próbáltam ki, a szín a körmön is olyan mint az üvegben!
    A napsütésben látszik a rengeteg aranypehely, tényleg a legszebb lakkom! :D

    VálaszTörlés
  5. Én is nagyon szeretem a türkizt, jó választás volt ez:)

    VálaszTörlés
  6. a fedőlakkot esetleg tudnád a Seche-hez hasonlítva bemutatni? szeretem a Seche-t, de még mindig nem érzem, hogy megtaláltam a tökéleteset... :)
    a whimsy gyönyörű, kiváncsi vagyok milyen lesz felkenve!

    VálaszTörlés
  7. várom én is a beszámolókat, mert már nagyon rendelnék én is llarowe-tól megint, és ezzel párhuzamosan vágom a centit,hogy péntek este végre kezembe vehessem a múltkori rendelést, ami már 3 hete az anyósomnál vár rám :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép az a lakk, várom róla majd a posztot! :)

    VálaszTörlés