2014. február 5., szerda

OPIságok - Újdonságok 2014

Sziasztok!
Ma pár hírt szeretnék megosztani veletek  az OPI márkáról, valamint színmintákat hoztam a Gwen Stefani és Brazil kollekcióról.  Holnap, egy új, 6 színből álló nyári kollekció színmintái is felkerültnek a blogra....
Azt gondolom megértitek, hogy a Rolyal Nails, az OPI körömlakkok hazai forgalmazójának üzletéből nem lehet üres kézzel távozni....hatalmas a választék, közel 500 szín és mind körömlak! Így egy mini körömlakkszett is hazakísért.
Kezdeném a legszomorúbb hazai OPI hírrel, nem lesz itthon kapható a következő két kollekció:

Jó hír, a Gwen Stefanii kollekció már kapható, mini szett is van, sajnos ezeket elfelejtettem lefényképezni, annyira lekötött más...de élethű színmintákat hoztam.
A képek nagy méretűek:

árnyékban
enyhe napsütésben
 A GS kollekcióból a pink Hey Baby nagyon szép, 90%-ban hasonló mint a Deborah Lippman Scream & Shout színe, picit világosabb, a hasonlóság miatt nem vettem meg.
Nekem nagy szerelmem  a Brazil kollekció, már októberben, mikor először láttam elájultam tőle, noha megszokott, átlagos színeknek tünnek, van bennük egy csöppnyi plusz, mivel a sárgától kezdve a sötét barnás-padlizsán színig, minden darab az adott árnyalatból a legszebb amit eddig láttam, legfényesebb, ultra gyorsan száradó változata, könnyelműség letudni, egy legyintéssel, hogy hasonlóm van, mert biztos hogy nincs! Ezeket élőben, körmökön kell látni és akkor igazat adtok  nekem! :)
Mindig megfogadom, hogy próbálok tárgyilagos lenni, nem ájulok már el semmitől, nem állok be az OPI körömlakkokat istenítők táborába,  de nem lehet nem isteníteni, mert a minőségével előhozza a körömlakkfüggőből ezt az önfeledt rajongást, nem ok nélkül  rajonganak érte sok-sok millióan, a Brazil kollekció színei, minősége lenyűgöző!



homályos kép árnyékban
Mára ennyi, a blogger nem akar képeket feltölteni,  holnap folytatom egy másik új nyári kollekció színmintáival és a mini körömlakkszett bemutatásával.

14 megjegyzés:

  1. annyira jó kedve lesz az embernek ezektől a színektől :)

    VálaszTörlés
  2. Huhh, egyszer tuti veszek egy mini kollekciót! Tudod hányszor határoztam már el? És soha sehol nem volt, ahol épp jártam :(

    VálaszTörlés
  3. amikor láttam a brazilt nem igazán fogtak meg a színek, főleg a sárga nem, viszont így színmintán tényleg csodálatosak. a Gwen kollekcióból a pirosat szerettem volna megnézni, de ugye a közelébe nem lehet itt jutni...:(

    VálaszTörlés
  4. Igazából minden sorból tetszik 1 v 2 szín:D
    off: mikor voltál a Bazilikánál???

    VálaszTörlés
  5. A brazil minikollekció engem is nagyon lázba hozott! Szerintem ráhajtok... :)

    VálaszTörlés
  6. Kár azért a két kollekcióért, szépek :) a GS-s kollekcióból a első 3 tetszik, de az nagyon, a brazilosból meg kivételesen a "sötét oldal" színei tetszenek jobban :)

    VálaszTörlés
  7. @zizitim: egyetértek, este a mangó színnel kezdtem és annyira tetszik, kellemes szín,h egy színterápiával felér ebben az esős időben :)
    @Zsozsó Sakklakk: általában nem szeretem az OPI mini szetteket mert nagyon pici az üveg, nagy az ecset, nehezen lehet visszatenni az üvegbe, de ennél a szettnél használható :)
    @Cserkó Muffin: sok blogon láttam én is színmintát de kevés ahol élethűek a színek és mint írtam, ezekben az az egy hajszálnyi árnyalat az amitől tökéletes a színek, aki teheti, budapesti, érdemes majd megnézni az üzletben :)
    @Ayesha: 10 óra környékén jártam a Bazilikánál :)
    @Yndre: a mini szettben található színek közül 3 szín van amit első ránézésre kinéztem, így nekem ez az összeállítás most nagyon bejött :)
    @Elíz: a glitteres kollekciót én is nagyon sajnálom, majd megnézzük ebay-en :)

    VálaszTörlés
  8. Csodaszép színek! :-)) Legnagyobb bánatomra mostanában alig jutok fel a blogra, hogy kommentelhessem a sok-sok szépséget, amivel elkápráztatsz bennünket.

    VálaszTörlés
  9. A Spotlight miatt kapják be, a Brazil kollekcióból pedig a sárgát szemeltem ki magamnak, csak félek a csíkozódása miatt :-/
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  10. @Njoythestyle Reni: nem kell aggódnod, csak ez első réteg foltos, utána tökéletes a lakk borítása :) A sárga meg nagyon szép, lehet később én is megveszem :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szépek tényleg a Brazil kollekció lakkjai! Én most a Push And Shove-ot várom, a napokban kell megérkeznie :)

    VálaszTörlés
  12. A Gwen-es kollekcióból a középső 4 nagyon tetszik, a glitterest, és a bordót a végén nem igazán érzem a magaménak, a Brazilból pedig a felső sor (élénk színek) az igazi számomra, hiába van tél, mindet ide :D

    VálaszTörlés
  13. A csillámos kollekcióért igazán kár. :(

    VálaszTörlés
  14. Nem lett rossz ez a Brazil kollekció, a 8-9-10-11 jöhetne most rögtön! Ha választás elé állítanának akkor a 9-es... vagy a 11-es? Valamelyiket szerintem beszerzem.

    VálaszTörlés