2013. november 18., hétfő

ZOYA NYX


Sziasztok!
      Egy régi lakkom használtam ma, igaz nem ezt kentem fel hajnalba, de a gyönyörű pink, nem illet a mai hangulatomhoz és az időjáráshoz sem, így hamar lemostam, viszont képeket készítettem, így a napokban ez is szerepelni fog a blogon.

A Zoya NYX lakkot még februárban vettem, akkor nagy Liquid Sand-lázban égtem és a Zoya márkának ez volt az első ilyen típusú körömlakkja, így megvettem az egész kollekciót, amiről itt írtam.
A képeken 3 rétegben használtam, vékony, áttetsző az állaga, nagyon gyorsan szárad és gyönyörűen csillog. Jelen pillanatban nagyon tetszik a különleges világoskék, enyhén szürkés színe.


És körmön:



Használsz Liquid Sand textúrájú körömlakkokat?


9 megjegyzés:

  1. Én egyre jobban szeretem őket, bár inkább a sötét vagy élénk színek jönnek be, bár így máson a világosabbak is tetszenek, ez is elég szép :]

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem őket, bár igen kevés van belőlük. Az elmúlt egy hétben csak sand lakk volt rajtam. :) ez a lakk egy kicsit olyan, mint az essence i'm bluetiful lakkja, csak sandben! :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a lakk *-*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépséges! Én imádom a sand lakkokat!

    VálaszTörlés
  5. Imádom őket. Minden rendű-rangú-árfekvéső liquid sand lakkom van. :-DDD Most a legújabb egy drogériás Lovely, téglás-narancsos színben. Sajnos, a színét nem tudom, de gyönyörű. Van Rimmel, Claire's, RG, Flormar, Lovely... :-)

    VálaszTörlés
  6. Szép darab :) naná, hogy használok :)

    VálaszTörlés
  7. Ohh, de még mennyire! :) Mariah Carey kollekcióval kezdtem eme pályafutásomat, most Golden Rose Holiday kollekció bűvöletben égek :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés