2013. október 24., csütörtök

Sephora Be a Millionaire L63 - körömlakk teszt

Sziasztok!
       Ez a körömlakk az év legnagyobb csalódása!
Elsőnek a színe, teljesen más felkenve mint az üvegben,  kissé foltosodik, a száradása gyenge,lassan szárad, de a legnagyobb hibája a tartóssága!
Kedden használtam, reggel 7 órakor kentem fel és déli 1 órakor már megvolt kopva a vége, pedig semmit nem csináltam, egész délelőttöm az  autóban töltöttem, Pest-Buda között szlalomozva, maximum párszor zsebre tettem a kezem, aprót kerestem a parkolóórába.
Pozitívumnak nem nevezném az előzőek miatt, de szép fényesre szárad és az ecset nagyon jó, tényleg egy ecsethúzással sikerül kifesteni egy körmöt.
Nagy csalódás, a mini Sephora körömlakk, 5ml/1450 Ft. körüli árért már többet várok.... A következő Sephora vásárlásnál jár egy ajándék saját márkás körömlakk, hamarosan meglátjuk egy másik szín minősége milyen lesz.




 Ez egy olyan darab, ami miatt ne fájjon a szívünk, hogy itthon nem kapható.

9 megjegyzés:

  1. Hát akkor ezért tényleg nem kár, hogy itthon nem kapni :S

    VálaszTörlés
  2. Hát bizony az enyém fáj..:( Nagy rajongója vagyok Kat von D miatt,de úgy,hogy még nem volt alkalmam egy lakkot sem kipróbálni, pedig nagyon szerettem volna. De így nem is fogok...:((

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép ez a lakk gyönyörű <3

    VálaszTörlés
  4. ce frumos! am si eu oja asta. si [coincidenta] azi mi-am facut si un desen pe unghii asemanator.pupp, draga mea

    VálaszTörlés
  5. Kár érte, de a matricával nagyon jól fest

    VálaszTörlés
  6. A színe nekem is tetszik, meg az üveg is cuki, de tartóssága extra béna. Legalább most tudom miről mondok le...

    VálaszTörlés
  7. Szép, de legalább nem sajnálom, hogy nem veszem meg:)

    VálaszTörlés