2013. október 7., hétfő

HH - Hétfői Haul #21

Sziasztok!


 A mai bejegyzés címe lehetett volna : Mexikói kincsek.

Sokat vártam erre a borítékra, aminek nem csak a tartalma de a borítékon lévő rengeteg bélyeg is nagyon tetszett. Szám szerint 14 bélyeg volt a boríték két oldalán :)
A borítékban 5 Handy körömnyomda mintalemez és 3 darab, 5 ml-es mini körömnyomdázáshoz való lakk lapult, várva hogy a 10.000 km-es út után hazaérjen.
A Mundo de Unas Handy lemezei nagyon szépek, különlegesek, egyediek (lásd a 36-ost),  több mint 60 darab lemezt kínál, én a 8-as, 9-es, 12-es, 13-as és 39-eset választottam.
Kifogástalan a minőségük, sajtreszelő kategória, a minták mélységét tekintve :)




 A tarpézalakú minták mérete 1,4 cm szélesek elől a vége 1,6 cm, a hossza 1,6 cm. A teljes minták mérete kisebb, 1,2 cm széles és 1,5 hosszú, számomra jó méretek, átlagos méretűek.
A lemez mérete 6x6 cm.
A Handy lemezek ára 6,5 $, 5 darab vásárlása esetén, az 5 darab 30$-ba kerül.
Az 5 ml-es nyomdázáshoz való lakkok első próbára tökéletesek, erősen pigmentáltak, használhatóak, ezek ára 1,5$ (kb. 340 Ft), szóval nagyon jó árban vannak. Ezekből a 9-es pirosat, 25-ös babarózsaszínt és a 31-es barackszínt választottam.

 A rendelés menete:
-  jelöld ismerősnek a Mondo de Unas oldalt, majd visszaigazolás után üzenetben érdeklődhetsz, egyeztethetsz a vásárlásról, nagyon kedves eladó
-  Paypal számlát kapsz, csak ezen keresztül  lehet fizetni
- a lemezeket itt nézheted meg
- a nyomdázáshoz a lakkok színválasztékát itt találod

Tetszenek a lemezeken lévő minták?

Ui.: pár kép lemaradt amivel a minták mélységét szerettem volna illusztrálni:



15 megjegyzés:

  1. nagyon szép minták, igen tetszenek!! lakkoknak is szép színe van! <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek! És jó színeket választottál:)

    VálaszTörlés
  3. Szuper kis lemezek és a lakkok is szépek :)

    VálaszTörlés
  4. Jó, tényleg fogadj örökbe.. Lécci, egy heti kajám annyi, mint a fiúknak egy napi, tökre megérné, házimunkát vállalom... :D

    VálaszTörlés
  5. @Craptrash: tudod, hogy kedvellek, aranyos vagy, de van egy nagy hibád ami az örökbefogadást illeti, mégpedig, h szereted a körmös cuccokat, nem merek rizikózni, pedig a házimunkás rész nagyon csábító számomra :D

    VálaszTörlés
  6. Hát pont emiatt szeretném, úristen most elképzeltem, hogy beszabadulnék a házatokba és egy órán keresztül a lakkokkal és nyomdázócuccokkal rohangálnék, aztán leülnék és "fürdenék" bennük, végül muszájdzsekiben vinnének el az ápolók.. :DD

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek a lemezek, így képeken is látszik, hogy mennyire mélyek a barázdák, sajtreszelő a javából :D A lakkok is pigmentáltnak tűnnek, remélem hamarosan manikűr formájában is megmutizod nekünk :)

    VálaszTörlés
  8. @Craptrash: ezért félek Tőled :DDD

    @Glitterfinger Lexa: a kommentedet olvasva jutott eszembe, h elfelejtettem két képet feltenni amin közelről fotóztam a mintákat :D
    A héten nem lesz időm nyomdázni, nagyon sok új lemez van már amit szeretnék kipróbálni, de elsőnek egy fekete-fehér-arany Chanel lógós manit szeretnék készíteni...na, erre mindenképp szakítok időt holnap :)

    VálaszTörlés
  9. Meseszépek! Mindig tátott szájjal és csillogó szemmel nezem a nyomda mintájú manid. Alig várom, hogy felavasd :)

    VálaszTörlés
  10. Klau, Te nem vagy normális, és ezt pozitívan értsd. Azért én is szívesen elmennék oda nézelődni :-D

    VálaszTörlés
  11. Díjat kaptál tőlem *-* http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/2013/10/dijat-kaptam-i-have-received-awards.html

    VálaszTörlés
  12. Mindig olyan szupi lakkokat veszel!

    VálaszTörlés
  13. már régóta követem őket FB-n, tetszenek a paletták és a lakkokról is jókat mondanak, a Konadéhoz hasonlítják. :)

    VálaszTörlés
  14. Az egész körmös minták nagyon szépségesek, szeretnék már én is valami hasonló összeállításút mint ami az első képen van.

    VálaszTörlés