2013. június 12., szerda

Körömlakk gyűjteményem 1. rész: barack- lazacszín


Sziasztok!



          A körömlakk gyűjteményem első részében,  barackszíntől a füstölt lazacszínig válogattam össze a lakkokat, összesen 17 darab lesz látható.
             Nagyon szertetem más blogokon nézni, a "gyűjtő" bejegyzéseket, mindegy hogy milyen típusú sminkcuccokról készül, sokat segít internetes vásárlásnál, megkönnyíti egy adott termékről eldöntsem teszik-e, megvegyem, van-e hasonlóm stb..., így az ilyen típusú bejegyzéseket nagyra értékelem, hasznosnak tartom. Mielőtt még tovább fényezném e bejegyzés jelentőségét és bloggolásom fontosságát, valamint azon törném a fejem, hogy kiadok egy könyvet "Csutkák és körömmargaréták" címmel (a trollnak ajánlva) , nem rongyrázós posztok ezek,  internetes vásárlásnál csak hasonlókra lehet támaszkodni és elég sok márka van ami sajnos itthon nem kapható, így nincs más választás, mint blogokon nézelődni.

 A barackszín régebben nem igazán tetszett,  a blog kezdetével figyeltem fel rá elsőnek, szájfény, rúzs formában, majd következtek a körömlakkok.
A körömlakkok közül nem tudnék kedvencet választani, legalább 5 darab van amit gyakrabban használok, de a képen van 2-3 darab amit még nem volt időm/kedvem kipróbálni. Gondolom sok olvasómra igaz, mikor egy szín nagy kedvenc, a hasonlókat hanyagolja, nos én is hasonlóan cselekszem.
Az alábbi képek megnyitással nagyon nagy méretbe is megtekinthetőek.



41- Catrice  630 Salmon,  42- Rimmel 705,   43- Opi 2005-ös kollekcióból a Love Me Tender,  44: China Glaze - Peachy Keen,  45- Lime Crime Peaches Cream,   46- China Glaze Pink Plumeria,  47- China Glaze Sun Of a Peach,  48-Color Club Cosmic Fate 995,   49- Nails Inc. York,   50- Rimmel - 294 Pink of  Me,   51- Butter London- Kerfuffle,  52- Orly Cotton Candy,  53: Nails Inc. Kensington Palace Gardens, 54- Dior Sping Ball 343,   55- Essie 443 Carousel Coral,  56- Essence Queen Of My Could Castle,  57- Maybelline Colorama 91
A címkefelhőben a barack szóra kattintva legalább 12-13 -ról van bejegyzés a blogon. Vagy a márkára kattintva is megnézhetitek .

A legek:
- legtartósabbak és legdrágaábbak is:

- a leggyengébbek (fedés- Rimmel Salon. tartósság, száradási idő-Rimmel Pro szempontjából):

- legritkábban használt színek:

-  legolcsóbbak ( az Opi akciós volt):

- a legkülönlegesebb színek.


- végül a kedvencek:

Nos, ez volt a barack, lazacszínből a körömlakk készletem.

Használsz hasonlókat, ha igen,  kedvenc darabod neve?

Lányok, egy rendelésnél kimaradt egy lakk, írtam a webshopnak, postázták a hiányzó lakkot de tévedésből a Butter London Kerfuffle színt, pontosabban a szettből hiányzott a meglepetés körömlakk, ha valakit érdekel írjon, címen az oldalsávban található.
A lakk ára webshopban 4300-5400 Ft. között mozog, én 3500 + 300 Ft posta (ajánlottan) áron elküldöm, természetesen az újat.


26 megjegyzés:

  1. Úristen de gyönyörűek! *.* Mindegyiket elfogadnám! :D

    VálaszTörlés
  2. Szépek szépek :))


    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Fú ez a Butter London most nagyon elgondolkodtat. Alszom rá mégegyet, de engem lehet, hogy érdekel a dolog.

    VálaszTörlés
  4. A kevésbé használt Essie <3 és a sötétebb CG tetszik a legjobban. :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem a Lime Crime a kedvencem, mióta először megmutattad! Második a China Glaze neonos barack :)

    VálaszTörlés
  6. gyönyörű színűek, köszönjük a lakkgyűjteményedet megmutattad. Amit meg ajánlottál lakkot még gondolkodom.

    VálaszTörlés
  7. most délután találtam csak meg a blogodat (eddig csak külföldi blogokat meg IG accountokat nézegettem), kb már 3 órája csak a bejegyzéseidet olvasom :)
    a butter london lakk,meg a color club gyönyörűek! ja, és örülök neki,hogy végre találtam valakit, aki olyan elvetemült, hogy llarowe-ról rendeljen, mert engem a barátnőim hülyének néznek, hogy képes vagyok onnan rendelni.

    VálaszTörlés
  8. hmm ez a Butter London engem is komolyan gondolkodóba ejtett, annyira gyönyörű...:))

    VálaszTörlés
  9. Ránéztem a körömmargarétára, és két kedvenc: 47 és 48:).
    Szuper ez a poszt, várom a többit is, mondjuk a kék-zöldeket legjobban:D:D

    VálaszTörlés
  10. @Suzie: Üdv a blogon, örülök, hogy találsz olvasnivalót, ha valaki, akkor én megértelek a Llarove-ról való rendelések miatt :)
    Ma újabb őrültséget követtem el, rendeltem a Cirque márka új kollekciójából...szóval többet le sem írom az azt a kifejezést, h lakk-stop :D
    Gondolom ha megnézitek a kollekciót, elnézőbbek lesztek a botlásomért :) https://www.cirquecolors.com/arcus-collection/

    Szerintem ezek a színek a legtöbb bőrszínnel harmonizálnak, jól mutatnak.

    A BL Kerfuffle meg még várja a gazdáját :)

    VálaszTörlés
  11. A jobb oldali China Gaze és a Color Club a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  12. 1000 éve a Lime Crime barackjára pályázom... Álomszép az a lakk! A másik nagy kedvencem ezek közül a CG Sun Of a Peach. Az én szívemhez közelebb állnak a barack árnyalatai, de a Kerfuffle nagyon megtetszett, írtam is ez ügyben ;)

    VálaszTörlés
  13. Mindegyik másért szép, talán az Essie-t és a Butter Londont emelném ki a korall-lazac tömegből :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  14. Olyan szépek, főleg az első kép második sora :) De mind! :)

    VálaszTörlés
  15. A kedvencem az OPI, az Essie és a Cg, amelyik kicsit neonosabb. Gyönyörű kollekció.

    VálaszTörlés
  16. Az Essence Fantasiás lakkjáról pont lemaradtam, pedig szerettem volna... Fáj a szívem érte még most is.

    Abszolút kedvenc a Lime Crime és China Glaze! :) Utóbbit nagyon szívesen kipróbálnám, mint márka.

    Nekem is van vagy 6-7 barackos-korallos lakkom,bár nálam inkább a korall dívik, szerelem van vele. :D

    VálaszTörlés
  17. Imádom ezt a barackoslazacospuncsos gyönyörűséges színt, a kollekciód pedig mesébe illő!
    A legesleggyönyörűbb szerintem a CG Peachy Keen lakkja, lehet meg is rendelem komolyan! :D

    VálaszTörlés
  18. olyan szép mind. most nagyon szeretem az ilyen színeket. :)

    VálaszTörlés
  19. Sajnos nem tudnék csak egyet v kettőt kiválasztani, h legszebb. Dior Spring Ball, CG, OPI...

    VálaszTörlés
  20. Szegény Essie, kispadra került? Pedig neki is csodaszép színe van, én imádnám :) Gyönyörűek ezek a lakkok, de a Butter meg a Dior viszik a pálmát!

    VálaszTörlés
  21. milyen szép így együtt látni őket, ááááááá imádom ezt a színt :)

    VálaszTörlés
  22. De jól néznek ki így együtt! Tetszik a bejegyzés logikája, hogy először minden lakkot láthatunk, majd csoportosítva különféle szempontok szerint. A Nails Inc és a Dior tetszik a legjobban. Az Essie miért van a ritkán használt kategóriában, van vele valami probléma, vagy csak a színe hasonló más kedvenchez?

    VálaszTörlés

  23. @Malvina: a színe és a fedése miatt, 3 réteg kell ebből, valamint ez egy picit már barnásabb, nem áll jól a bőrtónusomhoz, a körömmargaréta csalóka ilyen szempontból.

    VálaszTörlés
  24. Erzsi, ha kiadod azt a bizonyos könyvedet,akkor kaphatok belőle egy dedikált példányt ?:)))

    VálaszTörlés
  25. Kár, hogy a Catrice csalódás, olyasmi színű lakkot keresek pedig :(.

    VálaszTörlés