2013. május 25., szombat

CHANEL Ombre D' Eau folyékony szemhéjfesték


Ma  a Chanel  folyékony szemhéjfestékét szeretném bemutatni, leírni a tapasztalataim.
Tehetség hiányában  és a rejtett szemhéj birtokában nem sokat szoktam variálni a szemhéjammal, a szempilláim szoktam hangsúlyozni, illetve a szemceruzával próbálok nagyobbítani rajtuk, szeretem a  krémes szemhéjfestékeket, de folyékonyt még nem próbáltam, ezek az elsők.
Már régebben vásároltam őket, így volt időm próbálgatni, megfigyelni hogyan viselkednek, mit tudnak.






 A Chanel Ombre D' Eau színeiből a Fountain 20 és a Torrent 100-as színt vásároltam meg.





Az üvegben ( igen, üveg:( ), vízszerűen folyékony, kétfázisú folyadék, amit használat előtt alaposan fel kell rázni. Az így kapott állag már krémesebb, de még mindig nagyon vékony, viszont sok pigmentet tartalmaz így a fedése jó. A színek nem csillámosak, selyem fényűek, a világos rózsaszín nagyon szép, ez szeretem jobban.
A színek árnyékban és napsütésben:



Nagyon hamar megszárad, nekem nem ült meg a ráncokban, igaz miután felkentem,  7-8 másodpercet becsukot szemmel vártam, hogy megszáradjon. A tartóssága közepes, 4-5 órát bír ki.
Nem tudom mennyibe kerül teljes áron, gyanítom 7-8000 ezer körül lehet darabja én egy outlet parfümériában ( a Biatorbágyon lévőben) vettem valamivel több mint 2000 Ft-ért darabját, ennyit megér, a rózsaszín nagyon szépen mutat felkenve.
Teljes áron nem éri meg, akkor inkább a krémes szemhéjfestékei közül választanék, azok kiváló minőségűek minden szempontból.




Használsz rózsaszínű szemhéjfestéket?

10 megjegyzés:

  1. Szép színük van! A rózsaszín valóban nagyon szép. Bár én a szememre legtöbbször csak fekete,ezüst,barna és arany színeket használok.

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon szép ez a rózsaszín. Eddig még nem próbáltam ilyen színű szemhéjfestéket.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klasszak, én is a rózsaszínre szavazok. :) Gyönyörű lehet szemhéjon. Nekem egy rózsaszín szemhéjpúderem van, az is inkább fukszia. Nagyon élénk, de néha elkap a gépszíj és felkenem. :)

    VálaszTörlés
  4. Szépek, főleg a rózsaszínű! :) Ennyi pénzért meg szuper vétel volt!

    VálaszTörlés
  5. Azta de szépek, használok rózsaszínt ,de a krémesekért nem vagyok oda :(

    VálaszTörlés
  6. A rózsaszín mesés, csodás árnyalat! Belezúgtam :)

    VálaszTörlés
  7. Szia Erzsi, csajok!

    Szeretném kérni a véleményeteket, egy nagyon fontos kérdésben, leírtam a blogomban a problémát, remélem tudtok nekem ötleteket adni,hogy mi tévő legyek. Felnőtt dologról van benne szó,és tanácstalan vagyok.

    Remélem elolvassátok,és kapok a bejegyzésemre valami visszajelzést.

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/2013/05/segitsegeteket-kernem-illetve.html

    Nem beauty téma, de nagyon szükségem van a bloggerina társaim véleményére,illetve segítségére.

    Köszönöm:
    Ibi

    VálaszTörlés
  8. Régebben szerettem a krémes szemfestékeket, mostanában nem annyira. A barna nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépek, főleg a rózsaszín, régebben használtam rózsaszínt, mostanában feledésbe merült....

    VálaszTörlés
  10. Hűűű, hát ezek nagyon szépek:)

    VálaszTörlés