2013. április 8., hétfő

HH - Hétfői Haul #11

Sziasztok!


  A mai kis zsákmányom egy része eltervezett vásárlás volt.

A Rossmannban kapható saját márkás fehérítős mosópor az eddig próbált legjobb, zokni, törölköző, konyharuha bármi ami fehér patyolat tisztára mossa. Igaz, egy kis Vanisht is szoktam a mosógépdobjába tenni, de így minden fehér ruha tényleg fehér lesz.
Az ára 1089 Ft., amiért 1,35 kg-ot adnak.
A fügés-narancsvirágos Dove illata isteni.
Az ablakmosó nagyon olcsó volt, 399 Ft/750 ml, kipróbálom, hátha ez is jobb mint a drágább társai, igaz az Ajax-al nagyon elégedett vagyok :D
Ennyi lett volna a bevezető, ez gondolom nem sok olvasómat érdekli, de ha már fényképezőgép előtt voltak,  a mosópor igazán megérdemel egy kis reklámot.




Nagyon szerettem volna kipróbálni a Rimmel Lycra Pro körömlakkot mióta  egy blogon, több színt is láttam, eddig vagy nem volt színválaszték vagy elfelejtettem ha drogériában  jártam, de ma akciós áron ( 599 Ft és még kuponnal a végösszegből lejött 10%) sikerült beszereznem 2 darabot a Rossmannban.

Ma,  még egy mesés OPI fedőlakk landolt nálam:



A végén, egy  kis meglepetésben is volt részem, nem igazán szoktam feltenni ruhás-kiegészítős dolgokat a blogra, az első ok, hogy nem sok mindent vásárolok, a másik, nem vagyok divatikon.
 Ez a darab különleges, hogy miért az alább kiderül :D
A férjemtől kaptam egy nyári csizmát, a jó ég  tudja mikor volt utoljára ehhez hasonlóm, van vagy 15 éve, akkor még sorthal hordtam és 3 párat vettem egyszerre, különböző színben, annyira tetszett, ma minimum egy maxiszoknyával tudom hordani, de gyanús, nagyon gyanús nekem a férjem....régen gyakori volt az ilyen apró meglepi ajándék de jó ideje nem volt benne részem, így bekerült a  mai posztba, duplán örülök neki, a meglepetésnek nagyon örültem :D


Azt hiszem jól kezdődik a hetem, remélem Nektek is.
Holnap sminkcuccos bejegyzéssel jelentkezem.

10 megjegyzés:

  1. Engem a mosó és tisztítószeres tapasztalatok is érdekelnek :)

    VálaszTörlés
  2. Igazán jó fej férjed van! :-)
    Nekem még sosem volt nyári csizmám, jobb szeretem a csini szandikat a miniszoknya mellé :-D

    VálaszTörlés
  3. Nem tudod meddig tart az akció a Rimmel lakkokra? Most nincs hiányom lakkokban, de ennyiért tuti vennék egy-kettőt.

    VálaszTörlés

  4. @Rékucc: nem tudom, mosóporért mentem és ha nincsen sor a pénztárnál megint elfelejtettem volna a Rimmel lakkokat keresni, de így épp mellettem voltak.

    VálaszTörlés
  5. meglepődtem mikor mosóport láttam, de igazából tök jó egy kis újítás. legközelebb is írj mindenféléről! :)

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon vicces, most a postból én is a fehérítős mosoporra buktam rá, nekem nem nagyon fehérít semmi, de ezt kipróbálom:)A kis csizma is nagyon csini és a maxi szoknya/ruha nagy divat most:)

    VálaszTörlés
  7. Szuper cuccok! :) (én mostanában mosógolyóval mosok)

    VálaszTörlés


  8. Csajok, a mosóport 60 C°-os mosással használom, tényleg nagyon jó a tisztítóereje, a csizmánál meg a gesztustól olvadtam el, nem a csizmától, de egész jól fel lehetne dobni némi arany szegeccsel :D

    VálaszTörlés
  9. Hú én most az OPI lakknál leragadtam, kíváncsi vagyok rá :)

    VálaszTörlés
  10. Jó az a csizma, és de aranyos a férjed :)

    VálaszTörlés