2013. április 2., kedd

HH - Hétfői Haul #10



December óta nem voltam az Perfect Nails üzletében, 
már hiányoztak az Orly  termékek, 
kíváncsi voltam az újdonságokra.
Igen, a kíváncsiság nagy úr!

Az Orly első 2013-as kollekciója a  6 színből álló
Hope and Freedom Fest néven jelent meg.


A kollekcióból a négy darabos mini szettet választottam,
igaz a világos kék is csábítgatott, de erős voltam, ellenálltam.
Az Orly  mini körömlakkjai a legnagyobbak az
5,3 ml-es kiszerelésükkel, sok lakk eleve ekkora 
űrtartalommal kerül forgalomba,
a  4 darabos szett 3200 Ft.-ba kerül, 
 800 Ft-ra jön ki darabár.




Viszont nem úsztam meg ennyivel....

Nagyon kedves olvasóm ajánlotta a körömágybőr ápoló krémet
 a márkából, amit megspékeltem egy olajjal:



Meglátjuk  milyenek lesznek, amint  lesz időm, jönnek a színminták, vélemények.


Az időjárás ellenére, elkapott már a pasztell színű körömlakkok használata?


13 megjegyzés:

  1. Igen:) Múlt héten voltunk Ausztriában és a Catrice trendkiadását ott már kirakták:) Jött is velem 2 pasztell lakk:)

    VálaszTörlés
  2. Ezt az olajat én is használom, szerintem egész jó, amit viszont a legjobban szeretek benne az a mennyei "citromos keksz" illata. :D

    VálaszTörlés
  3. nagyon cuki ez a mini kollekció, szép színei vannak. :)

    VálaszTörlés
  4. miéért akkor olvasok ilyen bejegyzést amikor épp elköltöttem a körömlakkra szánt keretem..nagyon jól néz ki az a mini szett!

    VálaszTörlés
  5. Jaja, én már pasztell-lázban égek egy ideje, a rossz idő pedig monnyon le! :)
    Nagyon cuki lakkokkal tértél haza!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. te is rossz hatással vagy a pénztárcámra :-D a Golden Rose lakkoknál, amiket mutattál itt a blogon konkrétan én is úgy voltam mint te, hogy mindegyik KELL!!!

    VálaszTörlés
  7. Remélem beválik a krém:)Én még az erős,élénk körömlakk színeknél tartok, ez jobban illik a télikabáthoz:)

    VálaszTörlés
  8. De cukik :) én már rákattantam a psztell körmökre, rossz idő ide vagy oda :)

    VálaszTörlés
  9. @evil-she-devil: hasonló a helyzet nálam is, mert bármit is veszek pár nap után látok valami újat, szépet körömlakkból..:D

    @bettynova: igen, ez a blogok mellékhatása, rám is hatással vannak a blogok, a pénztárcáról meg már ne is beszéljünk :D

    @szilvia33: a körömbőrápoló krém hihetetlenül jó!!! Balzsamszerű a textúrája, viszont nem zsíros, ez tetszik :)
    Tegnap óta 4X használtam és szemmel látható a jótékony hatása.

    Csajok, a sárga lakk nagyon cuki, a bejegyzés megírása után, mikor körömmargarétára kentem láttam meg, apró irizáló pink színű mikrócsillámokat tartalmaz.

    VálaszTörlés
  10. nekem innen a fedőlakk a kedvenc! *-*

    VálaszTörlés
  11. Júj, a pisztáciás a kedvenc, de a többi se rossz. :)
    Egyébként pont pisztácia színű lakkra vadászom.

    VálaszTörlés
  12. Júj, a pisztáciás a kedvenc, de a többi se rossz. :)
    Egyébként pont pisztácia színű lakkra vadászom.

    VálaszTörlés
  13. Annyira szépek ezek a lakkok.... a pink tetszik talán a legjobban :)

    VálaszTörlés