2013. március 24., vasárnap

Make Up For Ever Smoky Lash Panoramic Effect


         Szeretem a sminkcuccokat, mindent, alapozótól kezdve a fedőlakkig mindet, de a gyengém mindig is a szempillaspirálok voltak. Gyenge, leheletnyi sminket is csodássá varázsolhat egy jó szempillaspirál, ami kiemeli a szemet, vonzóvá teszi a tekintetet.


         Imádom a drámai, már-már műszempillahatást, többször előfordult, hogy parfümériában megkérdezték eredeti vagy műszempillám van, nos ennél nagyobb bók számomra nem létezik :D
Szempillaspirálra soha nem sajnáltam a pénzt, más sminkterméknél volt, hogy mérlegeltem megvegyem vagy sem, de egy kipróbált és jónak vélt szempillaspirált nem tudtam az üzletben hagyni. Mindig a parfümériák választékából mazsoláztam és mindig kellet a legújabb, szóval érzékelhető a megszállottságom a termék iránt.
A prémium márkák közül a Lancome-nak voltak a legjobb spiráljai, de a Chanel, YSL és Dior is készített jó darabokat. Egyedül a szilikonkeféjű spirálok nem váltak be nálam, azokkal soha nem boldogultam, szerényen növelték a szempillák hosszát, tömegét, soha többet nem próbálkozom hasonlóval, utoljára pár éve a Chanel márkából vettem egy ilyent és semmire sem volt jó, de más márkából is volt és azok sem váltak be.
           Most a MUFE Smoky Lash szempillaspirál újabb változatát választottam, a Panoramic Effect változat az ősszel jelent meg.





       Akik rendszeresen olvassák a blogom, láthatták, hogy az utolsó szempillaspirálom, a Lancome Hypnose Star milyen pöpec kis darab volt, tényleg teljesen elégedett voltam azzal. Viszont kezdett elfogyni, nem akartam harmadjára újra venni, már rég fájt a fogam a MUFE spiráljára de mivel itthon nem kapható mindig valami más csábított el, főleg körömlakkok az utóbbi időben.
       Nem húzóm tovább a mondanivalóm, ámúlatba ejtő szempillaspirál! Soha  nem voltak ilyen szépek a szempilláim mint amikor ezt a spirált használom. A Hypnose Star-nál látható képek kutyafüle ehhez képest, egy rétegben használva maximálisan ível, hosszabbít és dúsít, talán a göndörítő hatása a legjobb, így akiknek egyenes  szempillái vannak kész kincs ez, de nagyon szépen hosszabbít és végül a dúsító hatása sem rossz. Nem tapadnak össze a pillák, 12 órát simán bír ki, nem pereg le, nem maszatolódik. Jobb a Lancome Hypnose Star spirálnál, mégpedig minden szempontból erősebb, jobban ível, sokkal hosszabbak a pilláim, nem keményíti meg a pillákat, így nem törnek le. Külső és belső szemzugban is könnyen elérhetőek, festhetőek a szempillák a kefe kialakításának köszönhetően.

Teljesen elégedett vagyok ezzel a szempillaspirállal, érzékeny szemeimet nem irritálja.
Sajnos itthon nem kapható, az ára 19,90 €, kb. 6000 Ft.



Melyik a legjobb szempillaspirálod ?
Illetve, ha használtad ezt, mennyire voltál elégedett ezzel ?


12 megjegyzés:

  1. Nekem eddig a L'Oreal spirálok váltak be. Mindig visszatértem hozzájuk(Lash Architect, vagy a kétvégű), mert annál szebb pillákat még más nem csinált nekem.
    Btw, megrendelted már az új pixiboxot? :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira várom már, hogy újra sok-sok sminktermékől írj :) Köszi ezt a mostani bejegyzést is. Sajna a körömlakkok annyira nem hoznak lázba, amilyen sokat írsz róluk az utóbbi időben :)

    VálaszTörlés

  3. Nem rendeltem meg a Pixibo-ot mert láttam lesz benne Max Factor termék is :(

    VálaszTörlés
  4. Pedig Artdeco, Vichy és Tony&Guy termékekről szólt a hírlevél.
    Sajna én a Douglas beauty boxról lemaradtam, pedig azt nagyon szerettem volna. A két sajátmárkás termék nagyon érdekelt volna belőle, a nude színű szemhéjpúder(épp szükségem lett volna rá) és a szájfény, na meg a Shiseido krém is.
    Te azt megvetted? Ha igen, akkor milyenek?

    VálaszTörlés
  5. Szerencsés vagyok a szempilláimmal. Nem egetrengetőek ugyan, de viszonylag hosszúak, íveltek és dúsak is. A legegyszerűbb spirállal is látványosak lesznek, én meg jobban kedvelem a természetes hatást. Egyetlen dologra vagyok nagyon háklis: válassza szét a pillákat tisztességesen a kefe. Most 2 Avonosat használok felváltva, nincs velük különösebb bajom, de másmilyet keresek majd, ha elfogytak. Még nincs meg a tökéletes :)

    VálaszTörlés
  6. Én is a spirálokat szeretem legjobban! :) Nekem most a Max Factor Clump Defy spirálja lépett elő kedvenccé :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem eddig a Chanel Sublime szempillaspirálja vált be a legjobban,gyönyörű pillákat csinál és nagyon szépen szétválasztja őket :) Újra is akartam venni ,de elcsábultam a Dior 360ra ,hát nem kellett volna abszolút nem teljesít olyan jól :/ Ez a MUFE spirál viszont nagyon tetszik,ment is a kívánságlistára:)

    VálaszTörlés

  8. @Dóri2: érdekes, nálam a chanel-Dior spirálokkal épp fordítva volt, a Dior jött be jobban :D

    A MUFE spirálja csodálatos :)

    VálaszTörlés
  9. A leírtak alapján nagyon ígéretesnek tűnik, esetleg képet nem csináltál/csinálnál róla? :) megnézném élesben is :)

    VálaszTörlés
  10. Nekem ugyanez a spirál mini kiszerelésben van meg egy cseh beauty boxból, de szörnyű :D egy rétegben semmi hatás, kettőben viszont már pókláb effektus. Kíváncsi lennék nálad használatban hogy néz ki. :)

    VálaszTörlés

  11. @Detti: amint lesz időm készítek képeket előtte-utána formában.
    Szinte minden szempillaspirál hajlamos 2-3 hónap használat után a póklábszerű szempillákat létrehozni, ezt azzal lehet megszüntetni ha elmosod a spirál keféjét, vagy letörlöd egy papírzsepivel.

    VálaszTörlés
  12. Kíváncsian várom a fotókat.:) Igen ám, csak nekem már a legelső használatnál is ezt csinálta..De mivel 1 minta termékről van szó, lehet, hogy nem tökéletesen friss volt, és az is lehet, hogy már ki is bontották. Az utóbbi időben minden spirállal pórul járok, legutóbbi MUA rendelésem során kézhez kaptam 2 tökéletesen beszáradt spirált.:DMinden esetre köszi a tippeket! :)

    VálaszTörlés