2012. december 6., csütörtök

DÖNTŐ - CSILLOGÓ KÖRMÖK verseny


Sziasztok!


     A körömfestős versenynél is elérkeztünk a döntőhöz.

        Két kategóriában indultak a lányok, amatőr és profi csoportban. A mostani téma egy szilveszterestére készített lakkozás.  Az amatőr csoportba 13 versenyző, a profi csoportban 8 versenyző jutott tovább, megtartva az eredeti sorszámot. A profi címszó alatt nem  a szakmájukra utal, pontosabban bloggerinák akiknél a blogban megjelenő bejegyzések  főleg a körmökre irányulnak.
Vágjunk bele, ismeritek a mondást: "Sok beszéd szegénység".
       Újra a segítségeteket kérem,  szavazzatok a legjobban tetszőre, nem lesz könnyű, az biztos.
2 szavazóboksz található az oldalsávban, külön az amatőr és külön a profi csoportban versenyzők felsorolásával.
Az izgalom fokozására, a blogra feliratkozott olvasók, akik a megjegyzést írna, egy szerencsés az alábbi kis szettet nyerheti meg.

EREDMÉNYHIRDETÉS 12.13-ÁN CSÜTÖRTÖKÖN!


AMATŐR CSOPORT:

1. B. Andi

Amatőr 1.

3. M Ivett
Amatőr  3.

4. Babu
Amatőr 4.
5. V. Kinga
Amatőr 5.

7. Netti
Amatőr 7.
8. Ayesha
Amatőr 8.
10. Melantha
Amatőr 10.
12. R. Petra
Amatőr 12.
14. T. Réka
Amatőr 14.
20. Tündi
Amatőr 20.
21. Heni
Amatőr 21.
24. Z Panni
Amatőr 24.
28. Sz. Petra
Amatőr 28.

PROFI CSOPORT:

1. Ingrid:  http://fckyeahprettynails.blogspot.hu/
Profi 1.
3. Barbara: http://www.nail-notes.blogspot.hu/
Profi 3
4.  Ani: http://bankanita.blogspot.hu/
Profi 4.

5. Manna: http://mannakormok.blogspot.hu/
Profi 5.
7. Rami: http://karombirodalom.blogspot.hu/
Profi 7.

12. Flory: http://florysworld.blogspot.hu/
Profi 12.
13. Zsanci: http://olcsosminkekzsancitol.blogspot.hu/
Profi 13.


Én és a versenyzők is várjuk a szavazatokat :)


SZAVAZÁS  LEZÁRVA!
EREDMÉNYHIRDETÉS 2012.12.11.-ÉN KEDD ESTE 21.30

139 megjegyzés:

  1. amator:Babu
    profi:Ingrid
    nehez volt a valasztas :)

    VálaszTörlés
  2. Annyit még lehagytam, hogy profi: Ani, Amatőr: Netti munkájára szavaztam.

    VálaszTörlés
  3. Szavaztam az oldalsávban:)Amatőr 3, profi 4.
    Hát ez sem volt könnyű...

    VálaszTörlés
  4. amatőr: Tündi
    Profi: Ingrid
    Szép munka mind :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon, nagyon nehéz döntés volt... gyönyörű mind!

    Amatőr: 12 (R. Petra)
    Profi: 4 (Ani)

    Ha lehet, akkor a játékra is jelentkeznék egyúttal, VANITY (Sminktükör Blog) néven olvaslak. :)

    VálaszTörlés
  6. alig bírtam választani,csodásakat alkottak a lányok :)

    VálaszTörlés
  7. amatőr: netti
    profi: ani

    gyönyörűek :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon nehéz volt választani, ügyesek a csajok, amatőr: 4, profi:3 :)

    VálaszTörlés
  9. Úr Isten :o Nagyon nagyon durván jó munkák érkeztek, jobbak mint az első körben! Kb döntésképtelenség! :))) Szívem szerint mindenkire szavaznék!!

    VálaszTörlés
  10. Amatőr: Netti, profi: Anira szavaztam.

    Hajni

    VálaszTörlés
  11. Először is szeretnék gratulálni az indulóknak, nagyon sok szép munka közül lehet választani, s ilyenkor mindig úgy csodálom azokat, akiknek ilyen kézügyessége van, én sajnos kétbalkezes vagyok.
    Az amatőröknél R.Petrára szavaztam, a profik közül közül pedig Anira.

    VálaszTörlés
  12. Amatőr: R. Petra (12)
    Profi: Ani (4)
    Elég nehéz volt dönteni, mindegyikük angyon ügyes volt!

    VálaszTörlés
  13. Volt egy pár ami nagyon tetszett és elég volt választani :) Szavaztam az oldalsávban :)

    Amatőr: B. Andi
    Profi: Ani



    VálaszTörlés
  14. Szavaztam: amatőr: 20
    profi: 3

    Hát nem volt könnyű, szívem szerint sok sok másik lány képére is nyomtam volna egy szavazatot :(

    Köszi a játékot a kommentelőknek!

    VálaszTörlés
  15. Nehéz volt, de sikerült dönteni, oldalsávban megtettem, és megtartom magamnak :P

    VálaszTörlés
  16. Gyönyörűek! Ki is választottam párat, amik lehetséges jelöltek szilveszterre :)

    VálaszTörlés
  17. Húha, nagyon szépek lettek, nehezen tudtam választani. Amatőr: 7 (Netti) Profi: 1 (Ingrid) :)

    VálaszTörlés
  18. Mennyi szépség. =) Szavaztam is az oldalsávban. =)

    VálaszTörlés
  19. én is jelentkeznék a játékra, fel vagyok iratkozva hozzád :)
    oldalsávban amatőr csapatnál B.Andira, profiban Anira szavaztam :)

    VálaszTörlés
  20. Nagyon nehéz most is a döntés...
    Amatőr 20. Tündi
    Profi 7. Rami

    VálaszTörlés
  21. Tényleg nehéz volt választani, mindenki nagyon ügyes volt :)

    VálaszTörlés
  22. 7. és 1., de mind nagyon szép lett!! :D

    VálaszTörlés
  23. Hű,mindenki nagyon szép munkákat küldött be (kivéve én. látszik,hogy közeledik a vizsgaidőszak.:D)

    Amatőr:28.
    Profi 3.

    Puszi

    VálaszTörlés
  24. Amatör: 14. T. Réka
    Profi: 3. Barbara
    Gyönyörűek!:)

    VálaszTörlés
  25. Hát tényleg nagyon nehéz a választás, mind nagyon tetszik. Alig tudtam választani, de végül csak sikerült.
    Amatőr: 21. Heni
    Profi: 7. Rami
    De az összes versenyzőnek gratulálok, nagyon szép munkák.

    VálaszTörlés
  26. Nagyon ügyesek a lányok :)
    Én Babura és Ingridre szavaztam. Gratulálok mindenkinek! :)

    VálaszTörlés
  27. Nettire (7.) és Floryra (12.) szavazok:) És hát elképesztő mindegyik manikűr, az tuti! (És szeretnék jelentkezni a játékra is természetesen)

    VálaszTörlés
  28. Z Panni körme nagyon jó lett!:) Főleg a 3. körme, azon a legszebbek a csíkok.:)

    Másik kategóriából Ani természetesen most is remekművet alkotott:)
    Szép munkák születtek mindkét csoportban, gratulálok a döntőbe jutottaknak!

    VálaszTörlés
  29. Köszönöm Mindenkinek a szavazatokat!! :) Én Nettire, illetve Ingridre szavaztam, hajrá Csajok!

    VálaszTörlés
  30. Ezek is nagyon szépek lettek. :)

    Amatőrből az 5.-re V.Kingára szavazok,az övé nagyon egyedi lett, senki nem gondolt a malacokra:)

    A profinál a 9-esre Pannára :)

    VálaszTörlés
  31. Gyönyörűek lett mind:)
    De ha választanom kéne, az amatőröktől Babu alkotása tetszik a legjobban a profiknál pedig Anié:)
    Gratulálok mindenkinek, tényleg gyönyörűségesek:)

    VálaszTörlés
  32. Nagyon jók lettek, mindenki nagyon ügyes volt!
    Nehéz volt a döntés, alig tudtam választani :-)
    Amatőr 7, profi 4
    Köszi a játékot Erzsi!

    VálaszTörlés
  33. Nagyon szépek a lányok manikűrjei, Én amatőr csoportban a 4-es, profiban pedig az 1-es versenyzőre szavaztam ^^

    VálaszTörlés
  34. Ennyi gyönyörű körmöt egy csokorban :) ez az eddigi legnehezebb döntés, de ez is megszületett :) Amatőr csoportban a 28. Sz. Petrára szavaztam, remélem sikerült, mert először 0-t írt ki aztán mikor újra rányomtam 1-t... Profi csoportban 1. Ingridre szavaztam, de Ani-ért és Zsanci-ért is fáj a szívem, mert az Ő alkotásuk is csodaszép.
    És én is ringbe szállnék a csodás nyereményekért :)

    VálaszTörlés
  35. Amatőr 21. Profi: természetesen Ani! Mindenki nagyon ügyes volt, grat az indulóknak!

    VálaszTörlés
  36. B. Andira és Anira adtam le a voksom, nekem az ő munkáik tetszettek a legjobban, de a többieké is csodaszép!

    VálaszTörlés
  37. Ment a 2 szavazat! :) Nagyon szépek a művek!

    VálaszTörlés
  38. B. Andi és Ani. Anié a legeslegjobb, nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  39. amatőr csoport: 1. B. Andi
    profi csoport: 1. Ingrid
    Összes nagyon szép, nehéz volt választani :)

    VálaszTörlés
  40. Szépek:)
    De nekem Nettié és Anié tetszik a legjobban.:)

    VálaszTörlés
  41. Amatőr:01.-Andi
    Profi:04.-Ani
    Nekem ezek tetszenek legjobban,de az összes munka nagyon szép!

    VálaszTörlés
  42. Hát, nem volt egyszerű a döntés,mert nagyon szép munkák érkeztek :)

    Végül 21.(amatőr) és 4.(profi) kapta meg a voksom :D

    Illetve én is szeretnék részt venni a nyereményjátékon :)

    VálaszTörlés
  43. Gyönyörű munkák születtek. Az én szavazatom Netti és Ingrid munkájára ment.
    Erzsi köszönjük a játékot! :)

    VálaszTörlés
  44. Én az amatőr csoportból Nettire szavaztam, a profiból pedig Anira. Mindegyik alkotás gyönyörű, irigykedem, hogy ilyen szépeket tudnak készíteni. :)

    VálaszTörlés
  45. Amatőr 7, Profiból pedig Ani. Egyszerűen elképesztő, amit csinált! :)

    VálaszTörlés
  46. M Ivettre és Anira szavaztam :))

    VálaszTörlés
  47. Szuper jók! Ment a szavazat Henire és Anira. :):)

    VálaszTörlés
  48. Hűű milyen szépek :O
    Amatőr: 7. Netti
    Profi: 4. Ani

    VálaszTörlés
  49. szia!
    szavaztam az amatőr 20-as, és a profi 4-es számú versenyzőkre! :)
    részt vennék a játékban is. :)

    VálaszTörlés
  50. Amatőr 24. Z. Panni
    Profi 4. Ani
    Nagyon nehéz volt választani,mindegyik szuper szépséges:)Hajrá!

    VálaszTörlés
  51. Babura és Floryra szavaztam :)

    VálaszTörlés
  52. Én a 21es Henire és a 4es Anira szavaztam! :)

    VálaszTörlés
  53. Amatőr 21-es ,Profi 13-as manikűrökre esett most a választásom.
    Nagyon szép lett mindegyik manikűr :) nehéz döntés volt.

    VálaszTörlés
  54. Amatőr 3, és Profi 3-asra esett a választásom :) Sok sikert lányok!

    VálaszTörlés
  55. jujjj nagyon szepek, szavaztam is, remelem a preferaltak nyernek, mindenki nagyon ugyes, es legfokebb turelmes ahogy latom:-))
    puszi

    VálaszTörlés
  56. Babu-ra és Ingridre szavaztam.

    VálaszTörlés
  57. Amatőr: 7., Netti
    Profi: 1., Ingrid :-)

    VálaszTörlés
  58. azta, ez mind valami meseszép lett:) Hajrá csajok:)

    VálaszTörlés
  59. Babu és Ani, annyira tetszik mindkettő :)

    VálaszTörlés
  60. Amatőr: 4.
    Profi: 4. :)
    Oldalsávban is szavaztam rájuk, bár nehéz volt a döntés. Mind gyönyörű és igényes, köszi az ötleteket szilveszterre! ;)

    VálaszTörlés
  61. Amatőr: 21. Heni :)
    Profi: 4. Ani :)

    VálaszTörlés
  62. Én Tündire (amatőr) és Barbira (profi) szavaztam. :) Hajrá mindenki!!

    VálaszTörlés
  63. amatőr 7-Netti
    profi Barbara
    szeretnék játszani az OPI lakkokért is :)

    VálaszTörlés
  64. Amatőr 3, profi 7-re szavaztam. Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra. :)

    VálaszTörlés
  65. Szavaztam én is, tényleg nehéz volt választani, mind gyönyörű lett :) Jelentkeznék a játékra is, köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  66. Jéé, most jöttem rá, hogy még nem voltam feliratkozva :) Szavaztam, és szeretnék jelentkezni a játékra :)Köszi :)

    VálaszTörlés
  67. Csodaszép körmök érkeztek. Tényleg nehéz a választás. Az én voksom:

    Amatőr: 3. M.Ivett
    Profi: 4. Ani

    Sok sikert kívánok a versenyzőknek! :)

    VálaszTörlés
  68. A szavazatom az övéké:

    Amatőr: 3. M Ivett
    Profi: 4. Ani

    VálaszTörlés
  69. Amatőr:3.Profi:4.Erzsi, Te aztán tényleg inspirálod a jó népet, Karácsony elött ennyi időt töltenek a verseny kedvéért köröm pingálással:)

    VálaszTörlés
  70. Hú ezek nagyon szépek lettek!:)
    Én az amatőrből az V.Kingára(5) szavaznék, a profik közül pedig Pannára (9)
    Illetve én is jelentkeznék a versenyre:D


    VálaszTörlés
  71. Mindkét csoportban a 4-s számú versenyző munkája tetszik:) POntosabban mindenkié, de övüké a legjobban!

    VálaszTörlés
  72. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  73. T.Réka és Barbara :)

    VálaszTörlés
  74. Nagyon szépek lettek ismét! :)
    Nálam 4.Babu és 4.Ani a nyerő! :)

    VálaszTörlés
  75. Amatőr: Sz Petra.
    Profi: Ingrid.
    :)

    VálaszTörlés
  76. ó most 1. Ingridé lett a kedvenc :)

    VálaszTörlés
  77. profi 3
    amatőr 14
    az előzőnél félrenéztem a számot :D

    VálaszTörlés
  78. Amatőr 24
    Profi 4

    Sajnálom, hogy megbuherálták a szavazást:/

    VálaszTörlés
  79. amatőr: panni 24
    profi: ingrid 1

    VálaszTörlés
  80. Nagyon szép munkák születtek! Gratulálok mindenkinek!
    Így szavaztam:
    Amatőr: Babu
    Profi: Flory

    Erzsi, szépséges lakkokat lehet nyerni nálad! Jajj de örülnék nekik...:)

    VálaszTörlés
  81. amatőr: 12. R. Petra
    profi: 7. Rami

    VálaszTörlés
  82. Amatör 1.
    Profi 4
    Nagyon szép munkàk csajok, ügyesek vagytok!:)

    VálaszTörlés
  83. Gyönyörűek!:)
    Mindkét csoportban a hármas versenyzőre szavaznék azaz M. Ivettre és Barbarára.

    VálaszTörlés
  84. Amatőr: 24
    Profi: 12

    VálaszTörlés
  85. Amatőr 1-es és profi 4-esre szavaznék.

    VálaszTörlés
  86. Amatőr: 4. Babu
    Profi: 1. Ingrid

    VálaszTörlés
  87. Amatőr: 7 (Netti)
    Profi: 4 (Ani)

    Eszti

    VálaszTörlés
  88. Babu es ani :) de mindegyik nagyon szep lett :)
    (Roni)

    VálaszTörlés
  89. Amugy amatornel 1es, profiknal 7esre szavaztam,remelem segitett puszi

    VálaszTörlés
  90. Amatőr: R. Petra (12)
    Profi: Ani (4)

    VálaszTörlés
  91. én profi 4. Ani, de őt már írtam :)
    amatőr: 28. Sz. Petra

    VálaszTörlés
  92. Most olvastam,hogy 5-ös csalt..ez eléggé elvette a kedvem tőle,úgyhogy amatőr 28 és profi 4...

    VálaszTörlés
  93. Amatőr: 4-es Babu,
    Profi: 4-es Ani.
    :)

    VálaszTörlés
  94. Amatőr: Babu
    Profi: Ani

    nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  95. Amatőr: 14. T. Réka
    Profi: 1. Ingrid.

    Nehéz volt a választás, főleg az amatőr csapatban!
    Jelentkeznék is emellett a játékra :)

    VálaszTörlés
  96. Amatőr: Netti
    Profi: Ani
    Nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  97. Amatőr 21 -es Heni
    Profi 4-es Ani

    Hajrá csajok! :)

    VálaszTörlés
  98. Amatőr: 20 Tündi
    Profi: 7 Rami



    VálaszTörlés
  99. én szavaztam az amatőr: 4, profi 7-re, csak nem akartam nagy feneket keríteni a dolognak. de most, hogy kérted, hát leírtam

    VálaszTörlés
  100. Profi-Anika a legjobb magasan!
    Amatőr meg Ivett.

    VálaszTörlés
  101. Akkor itt van számmal is, hogy kikre szavaztam a boxban: Amatőr-1. B.Andi, Profi-4. Ani

    VálaszTörlés
  102. Amatőr: 21. Heni, Profi:13.Zsanci

    VálaszTörlés
  103. 4. Babu az amatőröknél, és 3. Barbara a profiknál:-)

    VálaszTörlés
  104. amatőr: 24 profi: 1

    VálaszTörlés
  105. 7-es 7-es mind a két mezőnyben. =)

    VálaszTörlés
  106. Amatőr: 14. T. Réka
    Profi: 1. Ingrid
    :))

    VálaszTörlés
  107. Amatőr: 5. V Kinga :)
    Profi csapat: 4. Ani :)

    VálaszTörlés
  108. Az amatőr csapatból cseppet sem volt kétséges, hogy Henire voksolok,viszont a profik közül nem tudok dönteni Zsanci és Fllory közül... hm... de mindjárt meglátom, hogy kire szavazok. :)

    VálaszTörlés

  109. SZAVAZÁS LEZÁRVA!
    EREDMÉNYHIRDETÉS 2012.12.11-én, KEDD ESTE 21.30

    VálaszTörlés