2012. november 28., szerda

Orly - Sashay My Way


Sziasztok!

                  Ma este, egy régi ( 2 hónapos) lakkot szeretnék bemutatni. Az Orly  Flash Glam FX kollekcióból a Sashay My Way glitteres fedőlakkot.


Brutálisan glitteres körömlakk, rengeteg képet készítettem a borúlt időben és mire feltöltöttem őket kisütött a nap....
Szóval ez a bejegyzés a brútál, mondanám mega, giga de ez egy terra glitteres fedőlakkról szóló bejegyzés.
2 rétegben teljesen beborítja a körmöket, én 3 rétegben használtam de felesleges volt az utolsó réteg.
A kristálytiszta alaplakk fokozza az arany színű hologramos glitterek csillogását.




 
 Egy régebbi bejegyzésben említettem egy akkor150 Ft.-os most már 350 Ft.-os alternatívát is erre a lakkra, itt megtekinthető.
Még van egy pár kedvenc glitteres lakk amit kedvelek és használok, összesen 30 darab körül lehet a glitteres lakkok száma amit összegyűjtöttem, ez elárulja mennyire rajongok értük:
A használatuk gyakorisága szerint következnek:
A legtöbbet használt:





Az Orly Flash Glam FX 5 darabos kollekció  és Naughty or Nice karácsonyi kollekció itthon is kapható 1890 Ft.-os áron a Blaha Lujza tér közelében lévő Perfect Nails üzletében.
Ez a legolcsóbb ár amiért megvásárolhatjuk, például a beautybay webshopban 2800 Ft. körül vásárolhatjuk meg, míg az USA-ba  1800 Ft körüli ára van, de onnan jelentős költség még a szállítás.
Erre az infóra utaltam délután a blog Facebook oldalán, holnap beugrom megnézni a választékot ;)


Használtok glitteres fedőlakkokat ?

17 megjegyzés:

  1. Szerelmes vagyok. Ez a lakk KELL. :-D

    VálaszTörlés
  2. Brutális mennyiségű glitter!
    FYI Orly-szerelmes Csajszik! Olcsó Orly lakkok pár hetente feltűnnek a brands.hu oldalán, az enyémet onnan rendeltem!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Az összes glitteres lakkod gyönyörű :)

    VálaszTörlés

  4. @Njoythestyle Reni: más a blogján láttam régebben, h csúnyán megjárta a brands-en vásárolt Orly körömlakkal, nagyon régi darabokat lehet ott találni, de ha a szín neve fel van tüntetve érdemes rákeresni mikori kollekció, ha nincs róla adat, akkor nagyon régi.
    2-3 éves darabokkal, ha nem volt kibontva nem lesz gond.

    VálaszTörlés
  5. Wow:O ez eszméletlen:D
    pont most vettem egy full csillámos lakkot, NYC és a neve gramercy glitz. nagyon szép ez is.:)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyőrű ez a lakk! És a többi glitteres is. Imádom őket, de nekem sajnos (még) nincs ennyi. De ami késik, nem múlik... :)

    VálaszTörlés
  7. úristen ez gyönyörű darab *.*

    VálaszTörlés
  8. Az ilyen glittereseket szeretem mert nem kell vele pepecselni hogy kerüljön már cucc a körömre hanem rendesen befedi :)

    VálaszTörlés
  9. Azta ez nagyon brutál! :D Én a szolidabbakat kedvelem jobban :) Egyébként: 3 réteg? :o Már a papíron nagyon durván tömörnek tűnik :)

    VálaszTörlés
  10. Ú, de csillivilli, nagyon szép! (mondjuk, a többi se' kutya)

    VálaszTörlés
  11. Jövőhéten már tuti én is aranyba öntöm a körmeim. Imádom ezt a színt, és imádnám ezt a lakkot is:)

    http://berni-fashion.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  12. Ez valami csodaszép!!! Nagyon tetszenek a nagy glitterdarabok.

    VálaszTörlés
  13. Remélem a második Pixibox is valami ilyen szépséget tartogat és nem kicsi kiszerelést! :)

    VálaszTörlés