2012. november 11., vasárnap

A SMINK SZÉPÍTŐ EREJE - Verseny


Sziasztok!


      Az első sorokban szeretném megköszönni mindenkinek aki vette a fáradtságot, bátorságot és jelentkezett a versenyre.


     A verseny témája egy átlagos napi smink. Azt szerettem volna látni, hogy napi pár perces sminkeléssel is mennyit változtathatunk a megjelenésünkön, kiemeli azt ami eleve szép és (ha van) elrejti az apró hibákat.
A jelentkezők között  vannak akiket már ismertek, bloggerinák és olvasók, összesen 33 gyönyörű nő.

        Szeretnék mindenkit megkérni segítsetek választan, szavazzatok.
Nem lesz könnyű, a megjegyzéseknél elég egy sorszámot írni.
Átállítottam a megjegyzés beállítását, név nélkül is lehet szavazni, viszont csak a jóváhagyásom után jelennek meg a kommentek (trollok miatt).
Az oldalsávban is lehet  szavazni, mindenki 1x szavazhat.
A kommentelők között is kisorsolok valami apróságot, de maradjon ez titok az eredményhirdetésig.
A verseny menete:
- 11.23-ig lehet szavazni, 16-an jutnak a döntőbe.
10 versenyző a szavazatok alapján, 6 a választásom szerint.
- 12.02-án a döntő 16 továbbjutó lánnyal.
Itt a téma egy karácsonyra tervezett/elképzelt sminket kérek.
- 12.12.-én eredményhirdetés (kizáró ok a világvége lehet csak)
A nyertest én választom ki, a 2.- 3. helyezett  pedig a Ti szavazatok alapján alakul.
A verseny nyereményei itt láthatóak.

A jelentkezők:

1. ANNA

2. BLONDIE

 3. BRIGI

4. ATHINA

5. SZILVIA

6. MIA

7. GABRIELLA

8. PANNI

9. KIMY

10. MAKEUPISMYSKIN/ADRYENKA modell PAULINA

11. KATIE

12. ADRIENN

13. ZITA

14. VIKI

15. BIANKA

16. DALMA

17. FLORY

18. CRAPTRASH

19. VATTACUKOR

20. VERUS

21. MONIC

22. JUDIT

23. ZIZITIM

24. PETRA  ( az oldalsávban tévesen, elírtam RENÁTA néven  szerepel)

25. P. KRISZTI

26.. LÍVIA

27. BEATRIX

28.  K. KRISZTI

29.  ZORA

30. DINA

31.  ANDREA

32.  MELANTHA

33. LETTI


És egy kis segítség a szavazáshoz, áttekintéshez:
KÖSZÖNÖM MINDEN JELENTKEZŐNEK A RÉSZVÉTELT.
SOK SIKERT!


A következő fordulóban, ami a döntő lesz , csak az oldalsávban lehet majd szavazni.

* többen írtátok, hogy a 26-os számmal versenyző Lívia előnnyel indul, mert nem ugyanaz a ruha-frizura az előtte-utána képeken. Ez az én hibám is, kellet volna kérnem egy másik fotót,  de körbe vágtam Lívia arcát és azt hiszem a döntőbe kerülő 16 versenyzője között van  a helye.
Első verseny amit rendezek, vannak szépséghibái, de most már látom és ha tavasszal lesz hasonló már tudom a helyes




185 megjegyzés:

  1. Nehezebb a döntés, mint azt gondoltam! :)

    VálaszTörlés
  2. 8. Panni
    kár, hogy csak egy emberre lehet, négy kedvencem volt :)
    bátrak vagytok, csajok, csak így tovább, le a kalappal előttetek!

    VálaszTörlés
  3. Még sosem gondolkoztam el ezen az előtte/utána dolgon.. magamon valahogy fel sem tűnik.. :)

    VálaszTörlés
  4. nálam Flory a favorit, viszont Dina, Renáta és Katie sminkje is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. mennyire szuper átalakulások egy apró kis sminkkel:) legszívesebben mindenkire nyomnék egy szavazatot :) persze smink nélkül is gyönyörűek vagytok lányok, a smink már csak ráadás!

    (az oldalsávba meg megyek szavazok.. vagy itt is -ott is lehet?)

    VálaszTörlés
  6. Hú nagyon szuperek lettek, nehéz választani, én is a 11-es versenyzőre adom le a voksom ha lehet. Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  7. Hopp, 28-as lettem, a születésem napja, szerencsés :)

    VálaszTörlés
  8. Ugyan az oldalsávban már szavaztam, de leírom megjegyzésként is. Én a 21- es sorszámú Monicra szeretnék szavazni. :)

    VálaszTörlés
  9. 7 (átlag nőből, majdnem szép nő, neki nagyon kell és jól áll az a kicsi smink).

    Üdv.:

    Viki

    VálaszTörlés
  10. Ha én is szavazhatok, akkor 26. :]

    VálaszTörlés
  11. Nagyon nehéz döntés, szuperek voltatok csajok!
    Oldalsávba megy a szavazat :-)

    VálaszTörlés
  12. Hűű mennyi jó kép :O
    Nehéz döntés...kár hogy csak egyre szavazhatok, de akkor legyen aaa 18! :D

    VálaszTörlés
  13. Hú, komolyan, smink nélkül is milyen jól néz ki mindenki! 3. Brigire szavazok, mert kell a haja. :D Smink alapján mindenkire tudnék szavazni. :D

    VálaszTörlés
  14. 16., de tényleg nagyon nehéz volt a döntés.
    És tökéletes a megfogalmazás, gyönyörűek. Mindannyian.

    VálaszTörlés
  15. ha mi mis szavazhatunk, akkor Viki, 14.!

    VálaszTörlés
  16. 7.Gabriella-nagyon jól áll Neki ez a színvilág!

    VálaszTörlés
  17. 28
    Tényleg kár, hogy csak egyre lehet szavazni, mert pl. a 16-osra is szívesen voksolnék.

    VálaszTörlés
  18. A nevem egy picit eltolódott.. (24.Renátát írtál én pedig Petra vagyok!) Csak gondoltam szólok:))

    VálaszTörlés
  19. 16. :)
    Nagyon jó ötlet volt ez a verseny, megdöbbentő némelyik kép. Hajrá Csajok! :)

    VálaszTörlés
  20. Tényleg nehéz a döntés, de megszületett, megyek én is az oldalsávba szavazni :)

    VálaszTörlés
  21. Hát ez nehezebb volt, mint hittem :) De mindenki tényleg nagyon ügyes volt! :)

    VálaszTörlés
  22. Nehéz választani, de 20. Verus....

    VálaszTörlés
  23. 12.Adri!!! Van akinél különbséget sem láttam!

    VálaszTörlés
  24. Jaj most nagyon bánom, hogy nem jelentkeztem!!! :(

    Egyébként 24!

    VálaszTörlés
  25. 11
    De nehéz volt választani...Nagyon sok képnél éreztem,hogy nagyon ügyes smink,szuperül kiemeli az előnyöst,a szépre teszi a hangsúlyt és ezáltal az összbenyomás az,hogy hű de szép ez a lány!Nagyon tisztellek titeket,Csajok,nekem sokszor a reggeli tükörben fogadó látvány is sokkoló...:-)))

    VálaszTörlés
  26. Azért szavaztam Lettire (33), mert bár nála nem akkor látványos a változás, mert alapból nagyon bájos arca van, de a sminkjével még jobban kiemeli azt a nagyon kedves, pozitív személyiségét, amit én a blogján keresztül gondolok róla. S ezért sajnálom, hogy nem lehet több emberre szavazni, mert nagyon szeretnék még egy szavazatot küldeni Vikinek (14) mert ő is egy hihetetlenül szimpatikus ember számomra.

    VálaszTörlés
  27. Az én szavazatom az 5-ös versenyzőre megy :)

    VálaszTörlés
  28. Én Craptrash Klaura szavaztam, de közben felmerült bennem, hogy ha valaki szavaz az oldalsávban és ide IS megírja, hogy kire adta le a voksát, akkor nem lesznek többszörös szavazatok?

    VálaszTörlés
  29. 26. Lívia! De hát ez egyértelmű!

    VálaszTörlés

  30. @Flory: igen, nem gondoltam át :(
    Név nélkül akár 50-en szavazatot is küldhet bárki 1 személyre:(
    De ellenőrzöm az IP címeket, ezt kiküszöbölni.

    VálaszTörlés
  31. 33. Letti Kriszti voltam :D

    VálaszTörlés
  32. 16- Dalma!!!!Gyönyörű mint mindig :)

    VálaszTörlés
  33. mindegyiket mondanáám, de ha csak egyet lehet, akkor 28 :)

    VálaszTörlés
  34. Az első verseny,ahol legszívesebben mindenkire szavaznék, úgyhogy alszom rá egyet! :)

    VálaszTörlés
  35. annyira nehéz választani:O de a 26. versenyzőre szavazok :)

    VálaszTörlés
  36. számomra egyértelmű hogy 11-Katie,övé a szavazatom:))
    igen látványos a változás,visszafogott színekkel!

    és még így zárójelben:(1-Anna te pedig gyönyörű vagy smink nélkül is!:))

    VálaszTörlés
  37. 8, olyan aranyos a tekintete :)))

    VálaszTörlés
  38. 26-Lívia! Jóóóóó!!!

    VálaszTörlés
  39. Hihetelenül nehéz a döntés!
    Viki, Adri, Brigi, Panni, Dalma és Kriszti képei egyszerűen hihetetlenek. Smink nélkül és sminkkel hatalmas a különbség. Most először oda jutottam hogy nem tudtam dönteni, ezért a páromat is bevontam hogy segítsen szavazni. Ő Krisztit választotta.
    Szóval a szavazatom a 28. rajtszámmal induló K. Krisztire adnám le.
    Már várom azt a versenyt, ahol nem csak egy emberre lehet szavazni, mert nagyon nehéz így.

    VálaszTörlés
  40. itt is egy 16, Dalma, pedig lenne még 1-2, tök jó ötlet volt ez a játék, nagyon szép lett mindenki :)

    VálaszTörlés
  41. én KAtie-re szavazok, de a többieken is csak ámulo-bámulok:)

    VálaszTörlés
  42. Én is szívesen választottam volna többet, de a 16-osra voksolok most.

    VálaszTörlés
  43. Nagyon nehéz választani... rengeteg látványos átváltozás született, de mivel csak egy lányra adható szavazat akkor a 28-as Kriszti lenne a választottam- nagyon ügyesen tüntette el a bőrhibákat! Szóval hajrá 28-as!!!! :D

    VálaszTörlés
  44. Elég nehéz a választás. Egy-két lány gyönyörű smink nélkül is.
    De szerintem a 26. versenyzőn látszik a legjobban a változás. Én rá szavazok.

    De Flóry meg olyan szép:)

    http://berni-fashion.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  45. A legjobban a 3 tetszik! Nagyon látványos a változás!

    VálaszTörlés
  46. Gratulálok a verseny ötletéhez is, nagyon jó!Nehéz a választás mert sok a látványos átváltozás,ha csak egyet lehet ,akkor 26 os!

    VálaszTörlés
  47. Nem kötekedésből, inkább a verseny tisztasága miatt megjegyezném, hogy a versenyre való jelentkezés egyik feltétele az volt, hogy a hasviselet és a ruha nem lehet különböző a két képen, azért, hogy tényleg csak a smink szépítő ereje jelenjen meg, ne egy teljes átalakítás.

    VálaszTörlés
  48. nagyon szép képek születtek!
    26. Líviára adnám le a voksom! :)

    VálaszTörlés
  49. Köszönöm, ez nagyon kedves. :)

    VálaszTörlés
  50. Kedves névtelen! Sejtem ez nekem szólt, (26 - Lívia) mivel a többi versenyző odafigyelt erre én viszont elfelejtettem! :/ Így is nehéz volt rábeszélnem anyut, hogy vállalja az egészet! Legközelebb odafigyelek erre! De igazából ez nem változtat a lényegen, mert ha eszembe jut ez a dolog akkor is megcsináltam volna a haját előtte! És Erzsinek írtam is, mikor elküldtem a képeket, hogy megfelel-e így vagy csináljam újra! Mert megtettem volna csak hogy ne legyen belekötés!
    Sajnálom, legközelebb jobban odafigyelek! :)

    U.i.: KÖSZÖNÖM MINDENKINEK AKI EDDIG SZAVAZOTT! :)
    Valamint az összes versenyzőnek szívesen adnék 1-1 pontot mert gyönyörű munkák születtek!
    De most a szavazatom Klaudiána megy (18)
    De szívem szerint még adnék.... öööö most hogy végignéztem a mezőnyt és felirogattam a sorszámokat, hogy kinek adnék még, 16 embert írtam fel :D
    De most nem sorolom fel inkább! MINDENKI GYÖNYÖRŰ ♥

    VálaszTörlés
  51. Nehéz a döntés :) oldalsávba szavaztam! (így elég?)

    VálaszTörlés
  52. Bár az oldalsávban szavaztam (azt hiszem, mert lefagyott a gép közben), mivel nem tudom, hogy most az él-e vagy sem, ideírom, hogy Floryra szavazok:)

    VálaszTörlés
  53. Én leadtam már a szavazatom a 33. versenyzőre, aki mellesleg nagyon hasonlít a Született feleségekből Susan lányára:D

    VálaszTörlés

  54. Elég nehéz a választás. Egy-két lány gyönyörű smink nélkül is.
    De szerintem a 9. versenyzőn látszik a legjobban a változás. Én rá szavazok.

    VálaszTörlés
  55. 6. Mia

    Nem biztos, hogy a kék szemhéjfesték a legjobb választás a számára, de az így is látszik, hogy mennyire meglágyítja a vonásait egy pici smink.

    Egyébként nehéz döntés volt, tényleg mindenki nagyon ügyes. :) Bárcsak én is az lennék... :)

    VálaszTörlés
  56. Nehéz döntés, legszívesebben több nevet is írnék, de ha csak egyet lehet, akkor Katie-re szavazok. :)

    Dóri

    VálaszTörlés
  57. nagyon sok ügyes munka, de az én szavazatom a 20. Verusé...

    VálaszTörlés
  58. Valóban nagyon komoly változások vannak mindenkinél! Gratulálok! :)
    A (Anneke) ha elkapsz olyan pillanatomban amikor épp nem akar úgy állni (a hajam),ahogy szeretném akkor szívesen neked adom.. :D

    Köszönöm a szavazatokat mindenkinek és a lehetőséget Erzsinek! :) (K)
    (3.) Brigi voltam :)

    VálaszTörlés
  59. Jó ez a verseny, klassz vagy, h megszervezed! :)
    A szavazatom Vikié(14.) :)

    VálaszTörlés
  60. Tyűha! Micsoda szép sminkek! :) A kolozsvári Hasdeu 1-es bentlakás 5. szobájában élő lányok összedugták a fejüket, de jelentem, aligha tudtunk megegyezni, hogy melyik smink a legszebb! :) Zora, Brigi nagyon tetszik mind a hármunknak, de nekem személy szerint Katie és Panni is. :) Nehéz lesz a választás. :)

    VálaszTörlés
  61. Zseniális ötlet ez a verseny! A 4-esre szeretnék szavazni.

    VálaszTörlés
  62. 30. Dina

    Nagyon szép, finom sminket készített. Szépen kiemeli az előnyös vonásait. Nekem ő a favorit :)

    VálaszTörlés
  63. Nem volt még sminkverseny, ahol ennyire nehéz lett volna kiválasztani a kedvencem, komolyan. Oldalsávban ment a szavazat :)

    VálaszTörlés
  64. Én szívem szerint szavaztam volna Lettire és Verusra is, de úgy döntöttem Krisztire (28) szavazok.

    VálaszTörlés
  65. Én 6/Miára szavaztam. Én becsülöm azt, ha vki nem húszéves, de még ad magára, és szerintem nagyon előnyös sminket készített.

    VálaszTörlés
  66. te jó ég, micsoda változás... megy a szavazat! De azon azért nem árt elgondolkodni, hogy néhányan csak kikenve néznek ki valahogy... Azt külön köszönöm, hogy a tinikorból kinőttek adnak magukra, az ő esetükben az előtte-fotó is teljesen korrekt (a legtöbb esetben) !

    VálaszTörlés
  67. Nagyon nehéz a döntés...a lányok smink nélkül is nagyon szépek!! :)
    11- Katie-re szavaznék :)

    VálaszTörlés
  68. jaj Istenkém, miért csak egyvalakire lehet szavazni? :(
    Mindegyik lány kitett magáért!

    Katie-re szavazok, mert az összes sminkje gyönyörű (meg ő is :P)

    Erzsi, nagyon jó ötlet volt ez a verseny!!

    VálaszTörlés
  69. Mindenkinek gratulálok aki nevezett. Egytől egyig szép munka. :)

    Most a szavazom a 10. versenyzőjé.

    VálaszTörlés
  70. nehéz döntés, de 11. Katie :)

    VálaszTörlés
  71. Hajrá, Gabriella! :)

    VálaszTörlés
  72. 33-as Letti. Kriszti voltam.

    VálaszTörlés
  73. 10-es, Adryenka:)

    VálaszTörlés
  74. wooow tényleg nehéz dönteni, de legyen mégis a 29es :)

    VálaszTörlés
  75. kíváncsi leszek a karácsonyi sminkekre :)

    VálaszTörlés
  76. 17.re szeretnék szavazni. :) Nehéz döntés volt, mert összesen 10 is tetszett, de neki szinte világít a szeme a sminktől és szerintem nagyon szép.

    VálaszTörlés
  77. 18. Craptrash : ]

    VálaszTörlés
  78. Szavaztam én is az oldalsávban, de azért ide is leírom, hogy a 28-as számú leányzó az, aki az én választottam lett!

    VálaszTörlés
  79. Már szavaztam az oldalsávban, azért ott, mert nagyon nehéz volt választani és ott muszáj volt egyet :) 28. K. Krisztire szavaztam.

    VálaszTörlés
  80. Hihetetlen ügyesek vagytok lányok! Az lehet, hogy mindenkire 1-1 szavazatot küldünk? :) BIztos nem...akkor legyen 33. Letti. Sziasztok, és csak így tovább! Üdv. PIXIBOX csapat

    VálaszTörlés
  81. 33 Letti! (udv. jkrisztie)

    VálaszTörlés
  82. Gabriellára(7) szavaztam az oldalsávban.

    H

    VálaszTörlés
  83. Hova tűntek az oldalsávból a szavazó dolgok?:O
    Mindenki annyira ügyes :)

    VálaszTörlés


  84. @Mia&B: péntek esti "Csillogó körmök" bejegyzés előtt olvasható a továbbjutók névsora.

    VálaszTörlés
  85. Brutálisan ügyesek voltak a lányok:)

    VálaszTörlés