2012. október 17., szerda

Mini zsákmány


Sziasztok Lányok!




         Türelmesen várom kis csomagom de nem jön, ma  be kellett mennem DM-be  és Rossmannba vásárolni, megfogadtam nincs több körömlakk, a DM-et meg is úsztam de a Rossmann üzletben szembe mentem az állványokkal....
Annyira hamar az ember kosarába vannak ezek a parányi kincsek, olcsók, színesek, csillognak...a pénztárnál meg csak nyelek, mert csak egy samponért ugrottam be.
        Azt sem szeretem, hogy a havi női magazinok szinte egy napon jelenek meg, ki van olyan luxus helyzetbe, hogy ennyi ideje legyen magazint olvasni egyszerre.
Szóval kedves szerkesztők, kiadók, el kellene osztani, pl. 8.-án, 12-én, 16.-án, hogy legyen időnk olvasni is, nem csak átlapozni és félredobni.

Ja, egy claire's üzletben is voltam.




 A Lovely nagyon tetszett a Verusnál látott bejegyzésben, imádom ezeket a nagy viziló méretű glittereket, rettenetesen lassan szárad,  szerintem 10 perc is kell a száradáshoz, nem lesz a kedvencem.
Az essenc kap még egy esélyt, annyira szép színekben pompázik és ott ahol vettem legalább 18-20 volt. De előbb veszek valami bázis lakkot.
A claire's  lakkok közepes áron kaphatóak.Az arany 790.- ,  és 990.- .
A valóságban a claire's piros (nincs rajtuk se név, se szám) sokkal szebb a Lovely pirosánál, villanyfénynél is káprázatos. A két világos aranyból is a claire's a nyertes.
A claire's lakkokból  elég nagy  választék van, repedezős, glitteresek, pasztell színek, az árak 790-1390 között mozognak, illetve van 6 darabos mini 2290 vagy 2690 Ft.-ért. Nem tartom őket olcsónak.
Sokkal jobb a minőségük, mint a másik két márkának. Igaz egy-egy ujjamon próbálgattam.
Az én árkategorizálásom alapján, 500 Ft.-ig olcsó,  501-1200 Ft.- közepes,  1201-2200 Ft. drága egy körömlakk, e felett pedig luxus árkategória.


A két Alterra sampon közül a lótuszos-olívás nagyon jó festett hajra már a 3. flakonnal vettem újra, a koffeines- biotin tartalmú új sampon, elvékonyodott gyenge hajra való, ezt még nem próbáltam.
De amint használtam, írok róla ( legalább 15 termék van már amiről szeretnék írni).


Ismeritek a claire's lakkokat ?
És az Alterra samponokról mi a véleményetek ?




Ui.: A következő bejegyzésnél sorsolom az előző 2 db. essence lakkot, elfelejtettem.

21 megjegyzés:

  1. De szép kis lakkok!
    A koffeines Alterrát majd én is kipróbálom, kíváncsi vagyok rá.

    VálaszTörlés


  2. @Ani: neked egyáltalán nem gyenge a hajad, ettől még kipróbálhatod :)
    Ezt a márkát Nálad láttam először, és az ajánlásodra próbáltam ki.
    Én nagyon elégedett vagyok az Alterra samponjaival, ilyen olcsón, ilyen jó minőséget még nem találtam.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is most felkeltetted (illetve felkeltettétek Anival :)) az érdeklődésemet az Alterra samponok iránt, én is ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés
  4. "viziló méretű" :DD hát pedig ennél nagyobbak is vannak, azok a bálnák? :D

    VálaszTörlés
  5. Itt nagyon olcsók a Claire's körömlakkok, a lányaimnak van belőlük jónéhány, nekem csak vagy két csillámos, de nem a legjobbak. Én inkább veszek drágább, jobb minőségűeket, de tiniknek pont jók, zsebpénzből meg tudnak venni 2-3-mat.

    VálaszTörlés
  6. Én imádom az Alterrát, a piros gránátalmásat. A koffeinest még nem próbáltam.:)

    VálaszTörlés

  7. @Verus: a nagyobbak legyenek dinó méretűek :D

    @Anitáska: most vettem először, nem rossz de inkább maradok a kedveneimnél, ki kellet próbálni, vagyis remélem lesz időm kipróbálni :D

    VálaszTörlés
  8. Az Alterra samponról tudok csak nyilatkozni, én most a makadámdiós-fügéset vettem meg, de nem használom olyan régóta, mindenesetre eddig jobban bejön a sensitive-nél..

    VálaszTörlés
  9. uhhh azok a lakkok...... :P
    régen még kiskoromban :D na jó általános 7. 8. osztálya körül annyira imádtam azt az átlátszó hosszú csillámos (szálas) lakkot, állandóan azt kentem magamra :)

    VálaszTörlés

  10. @CRaPTRaSH: érdekes, a sensitive nekem se jött be.

    @Zsanci: nekem ez az elsőm ami teljesen szálas :D

    VálaszTörlés
  11. A lakkok.... mind gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  12. Oó lehet , hogy el kellene olvasnod a shopoholic című postom ;)
    Egyébként szuper cuccok ;)

    VálaszTörlés

  13. @Nikki: olvastam :)

    Édesek vagytok Lányok, szeretem mikor frissen jönnek a hozzászólások, de most már húzok vasalni :D

    VálaszTörlés
  14. èljen az alterra.csak azzal mosok hajat!!!!:)

    VálaszTörlés
  15. Én holnap veszem meg az első Alterra samponom! :)

    VálaszTörlés
  16. Az Alterra jobb a DM-s Alverdénél? azt már próbáltam

    VálaszTörlés

  17. @@Kedves Glória: számomra sokkal jobban bevált az Alterra, Alverdéből 2x vásáróltam, már nem tudom melyik samponokat.

    VálaszTörlés
  18. Nagyon szép lakkokat vettél. Az újságok nekem is megvannak. :)

    VálaszTörlés
  19. Megint arany lakk? :D Egyébként nagyon szépek...főleg az aranyak! :D

    VálaszTörlés
  20. Én a samponról nem tudok nyilatkozni... De a lakkok mind nagyon szépek. Nekem nem voltak soha problémáim a Lovely lakkok száradási idejével... viszont a claire's lakkom borzasztó lassan szárad, és rossz a fedése is, pedig nagyon szép sárga színe van :/ Ez a szálas viszont nagyon tetszik, lehet hogy teszek vele még egy kísérletet :)

    VálaszTörlés