2012. augusztus 14., kedd

Júliusi kedvencek

Sziasztok!

     Kissé megkésve és az augusztus elején használt sminkcuccokkal vegyítve itt a szokásos havi bejegyzés egy kicsit másképp.


 Már több BB krémet próbáltam de a NARS verhetetlen, lesz róla szeptember elején poszt. A Chanel bronzosítója picit lebarnult arcomon remekül mutat, az utóbbi 3 hétben csak ezt használtam.
 A Guerlain spiráltól nem vagyok elájulva de nagyon tartós ez tény. Az UD Naked 2 palettája kiváló minőségű, most már állítom jobb mint az első, a színeket és a textúrát tekintve is. A Chanel Illusion d' Ombre aranyszínű krém állagú szemhéjfestéke pedig a megtestesült luxusminőség, gyönyörű szín (azoknak akik kedvelik az aranyszínt) tartósság, gyűrődés mentesen simul a bőrre,  8 órát változatlanul kibírt a hőségben is!
 Szájfények,  rúzsok amiből soha nem lehet  elég! Most elővettem néhány régebbit, az Armani és Shiseido  a legjobb minőség amit valaha is használtam, tökéletes fedés, maximális hidratálás, tartósság jellemzi őket. A Mac Viva Glam V rúzsnak pedig a színe gyönyörű. Chanel szájfényei hosszú évekig az egyetlen  használt márka volt, Mac Dazzleglass szájfénye kissé ragadós, tartóssága se valami extra de a csillogása kárpótol  a hibáiért.
Lakkok. Nézzétek az elsőt, ő a tökéletes, az abszolút barackszín! Ez a Peachy Keen  egy 2009-es kollekció tagja amit legelőször tavasszal láttam egy blogon és azt olvastam már képtelenség beszerezni, gondolhatjátok mennyire örültem mikor a Nailpolish Fashion oldalán megtaláltam. Lesz róla bejegyzés.Valamint a gyönyörű Lime Crime kedvencről is hamarosan.

És amitől kicsit másabb az e havi összesítő, készítettem pár képet mikor volt egy kis időm, annyira nem lettek jók, hogy  önálló napi sminkes bejegyzés legyen belőlük.

 Ezeken kívül rengeteg vízet ittam ami nálam nem szokásos, ennek örülök így utólag is, mivel ez a leghatásosabb szépségápolási alap! 1 hét után már látványos a hatása az egész bőrfelületen, igaz napi 3 litert ittam.

Kedvenc sminkcuccod az elmúlt pár hétben mi volt ?

6 megjegyzés:

  1. Bbkrèm(koreai),AVON long lasting szemhèjfestèk szürke,AVON long lasting spirál, AVON bronzositó púder.Körömlakk:essence nude

    VálaszTörlés
  2. Latom eleg egyforma az izlesunk;-) En most valtottam az Estee Lauder BB-kremjere. Nagyon szuper!!

    VálaszTörlés
  3. Még mindig szerelmes vagyok a Chanel bronzosítójába :)

    VálaszTörlés
  4. A Nars BB krém tesztet nagyon várom. :) Júliusban a szájfények voltak a kedvenceim, rúzst alig használtam.

    VálaszTörlés
  5. A fekete Armani pólós fotó nagyon jó lett rólad!!
    Egész vörösesnek tűnik ott a hajszíned,jól állna szerintem az is neked!A szájfények nagyon szépek,annyira babásak!
    Nálam is bb krém,szempillaspirál,csillogós bronzosító és szájfény,ez így elég számomra :D

    VálaszTörlés