2012. július 9., hétfő

Krém állagú szemhéfjestékek összefoglaló


Sziasztok!

   Nagy meglepetés ért mikor a szemhéjfestékek összefoglalóhoz szedtem össze a sminkcuccokat, mégpedig, hogy eszméletlenül sok krém állagú van, pontosan 10 darab, ezért ez külön bejegyzést érdemel.
   Megmondom a frankót ezeket a sminkcuccokat nekem találták ki, rengeteget használtam őket egészen a Naked paletták vásárlásáig, mire meg elteltem a Naked palettákkal beállítót a trópusi hőség és BB krémen kívül maximum rúzst használtam, úgyhogy ez a sok gyönyörűség  hűvös szobában dobozok mélyén aludta nyári álmát .

    Szeretem a krémállagú szemhéjfestékeket, mert egyszerűen, gyorsan használhatóak, pár másodperc száradás után csak vésővel lehet leszedni őket, szóval 8-10 órát kitartanak, de minimum 6 órát változatlanok maradnak, nem gyűrődnek be -pedig nálam lenne hová-,  nem kell satírozni, kenem és megyek ééés  csillognak !
A csapat gyenge láncszeme az Illamasqua palettája a minőséget illetően nagyon gyenge, ez hajlamos begyűrődni, eltűnni, a szép metál finish ellenére nagy pénzkidobás volt a 15%-os akciójukkal is, úgyhogy innen is üzenem , a maradék készletet kenjék a hajukra, ha  meg rákenik az ötletet én adtam.
A swatch-os képek borzalmasak lettek 2 okból is. Az első, hogy nagyon széles csíkokat húztam, egy mini kis korrektor ecsettel nyúltam a tégelyekbe de olyan szélesen vitte fel, hogy egy alapozó ecset is büszke lehetne a teljesítményére. A második ok, a fényképezőgépem, rá kellett jönnöm, hogy ez a gép MATT, ne nevessetek igen is létezek olyan fényképezőgép amit irritál a csillogás ez megdöbbentő de igaz, nézzétek csak meg a március előtt készült swatch-okat a blogon, mennyivel szebbek, élethűbbek a termékek.
Árnyékban

Napsütésben

Vakuval
   1. MAC Paint Pot For Effect
   2. MAC Vintage Coin
   3. Chanel: 84 Epatant
   4. B. Brown : Long-Wear Cream Shadow 37 Velvet Plum
   5. MAC Paintes Pentures Stilife
   6. Chanel 88 Abstraction
   7. MAC Paint Pot Rubenesque
   8. B. Brown: Long-Wear Cream Shadow 10 Glodstone
   9. Chanel 89 Vision
 10. Illamasqua Liquid Metal Palette

     Egy kis megjegyzés a végére, hogy mindet egyszerre használtam el kell mondanom a MAC paint pot-ok bírták legjobban az idő vasfogát vagy több szilikont tartalmaznak nem tudom, de ezek állaga egyáltalán nem változott. A 2-es és 5-ös ugyan csak MAC termékek nagyon kiszáradtak, pedig ritkán használtam őket. A B.Brown 4-es változatlan, a 8-as viszont 3 év után picit megvastagodott és megváltozott a színe, szóval ezt jelentheti ha a szavatosság ideje lejárt. A legrégebbi  az összes közül a majd 1 éves 3-as  Chanel,  kicsit kiszáradt de használható, az Illamasqua a 40 fokos melegben 10 perc után cseppfolyós halmazállaptba ment át, meg is ijedtem még 10 perc és elpárolog.

Használtok, kedvelitek a  krém állagú szemhéjfestékeket ?


18 megjegyzés:

  1. Nekem is van egy Illamasqua krémes szemfestékem, de egyszerűen akkora csalódás volt, hogy sokáig bántott a dolog. Mert én azt hittem, ha felkenem ott marad. Nem így történt, így én már félek krémes alapú dolgokat venni.
    Van egy MAC Paint Pot-om is, amit alapból nagyon szeretek! De ha önmagában használom, nekem kb 5 perc után az is bent van a redőkben...
    Nem tudom mit csinálok rosszul a MAC-el, pedig jól kéne 'működnie'. Tipp, tanács? Netán vágjam hozzá az eladó csajhoz, aki ajánlotta?

    VálaszTörlés
  2. Nekem még nem volt, de eszméletlen szépek!

    VálaszTörlés
  3. Húha így mindegyik nagyon szépnek tűnik :P Én annyira nem szeretem a krémes állagúakat, mert egyből beleül a szemhéjam ráncocskáiba, és annyira nem is tartós.

    VálaszTörlés
  4. Én nem tudtam, hogy egy krémes szemfesték ilyen jó is lehet, hogy 6-8 órát is kibír, lehet, hogy beruházok én is, de csak csillogósat:)

    VálaszTörlés
  5. Nekem zsiros a szemhéjam,a krém szemfestékek ennek ellenére eszméletlenül bevàltak,van Mac,Avon,Catrice.....!

    VálaszTörlés
  6. Istenem mekkora gyűjtemény, nagyon nagyon szépek! Megmondom őszintén, én még egyiket sem használtam, (jó üzletben nézegettem, de nem vettem meg) nagyon tartok ezektől a krémes szemhéjfestékektől, eléggé olajos a szemhéjam, félek, hogy felgyűrődnek... de a Chanel és a MAC paintpotokról olyan sok jót mondtál már, hogy a következő vásárlásom ezek közül fog kikerülni, hallgatok Rád, na :))

    VálaszTörlés
  7. Szégyen szemre egy krémes szemfestékem sincs. :D Ahogy te tapasztalod biztos tartósak lehetnek, én igazából nyáron nagyon ritkán rakok a szememre valamit de akkor a por állagúak is megmaradnak(de nem 40 fokban, hanem este buliban). De ez a post alapján lehet keresek magamnak majd egyet. :)

    VálaszTörlés
  8. @Evelin Sági: nem tudom mi lehet a gond, Fb.-on is írt egy csaj, h a Chanel 82 Emervil árnyalatát használja és neki begyűrődik???
    Én nagyon vékony rétegben használom ezeket, és még nem szárad meg 8-10 másodpercig próbálok mozdulatlan, merev szemhéjjal várakozni, más ötletem nincsen. lehet még számít az is kinek milyen a szemhéjbőre, nekem nagyon zsíros, lehet a szárazabb bőrön másként viselkedik ?

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépen csillognak. Nekem nincs is olyanom, ami 6 órán át nem mászna le,meg nem gyűrődne össze sehova.

    VálaszTörlés
  10. Eltarthatott egy ideig míg lemostad a karodról őket :D . Maybelline krémes/habos szemhéjfestékeim vannak, azok is nagyon szuperek ! :)

    VálaszTörlés
  11. Áhhá...na én nem vártam pár másodpercet, a száradásig :P Lehet, hogy itt hibáztam. Holnap kipróbálom így. Köszönöm a tippet :)

    VálaszTörlés
  12. Ú, de szépek!
    Én is szeretem a krémes szemfestékeket, főleg nyáron ;)
    Mindenféle alap nélkül használom őket, nem gyűrődnek be a ráncokba.

    VálaszTörlés
  13. Színben mind tetszik, jó kis gyűjtemény.:) Én általában alapnak használok krémes szemfestéket, de mostanában szeretem magában is. Pl van nekem egy Maybelline, szép kék, és az szemhéjpúder tuning nélkül is királyságos.

    VálaszTörlés
  14. A Maybellinenek a kékje tetszik nagyon, néztem múlthéten Dm-be, de mivel a teszter kibontva állt hetekig kővé dermedt benne festék, nem tudtam megpróbálni.

    VálaszTörlés
  15. Ahogy írtad eszméletlen jók ezek a krémes szemfestékek. Én szintén használom őket és meg kell, hogy mondjam imádom őket, pláne ebben a nagy melegben. Nem folynak el, nem gyűrődnek össze.
    BB Header, Starry plum és Mac Painterly , Groundwork va aktív használatban. BB mérföldekkel jobb :)

    VálaszTörlés
  16. @Evelin Sági: BB-s csajok ajánlották nekem is, hogy porra menjek rá a krémmel. Nekem bevált.

    VálaszTörlés
  17. Nekem is van pár, de szinte sose nyúlok hozzájuk, nem tudom miért. Lehet jobban szem elé kellene tenni őket. Valahogy nem állnak kézre, vagy engem pont az zavar hogy nem lehet satírozgatni őket, meg játszani a színükkel. Nem tudom, de ősszel megpróbálom őket kicsit jobban kihasználni. Ha már megvettem. Mondjuk nekem olcsóbb, drogériás darabjaim vannak.

    VálaszTörlés
  18. Nekem nincsenek krémes termékeim, pedig már régóta fáj egy-két krémes termékre a fogam.
    Valami nagyon ütős színt keresek. Pl. ha C'mon chameleon lenne krémes változatban, akkor hűűű :D

    VálaszTörlés