2012. február 1., szerda

"Sokoldalú Blogger" díj + egyebek


Sziasztok !

Ma az ajándékomról szeretnék beszámolni Nektek. Jó adni de kapni is szeretek :)

A díjat Nóritól és Anitól kaptam, nagyon szépen köszönöm a díjat lányok, hogy rám is gondoltatok :)

És most jön a neheze :)
Miután valaki megkapja ezt a díjat, az alábbi szabályokat kell követni:
* megköszönni a díjat, akitől kaptad és linkelni a blogját
* 7 random dolgot felsorolni magadról
* 15 bloggernek továbbítani, akiket kedvelsz és a tudomásukra hozni

7 dolog rólam:

1. az életem értelme a gyerekek, család
2.nem szeretek főzni, de imádok enni
3.nem szeretek mosogatni
4. ! imádok vasalni és ablakot mosni :D
5. imádom a nyarat, nyaralást
6. a bloggal  függőség alakult ki nálam :)
7. gyűjtöm a parfümöket
 + 1 és a sminkcuccokat :)))

15 bolg akinek tovább küldeném :
(valójában mindenki megérdemli !)

egy 
- öt
- hat
Itt 250 blogot kellet volna felsorolnom, körülbelül ennyire iratkoztam fel.

Mára ígértem egy bejegyzést a Guerlain új szempillaspiráljáról, időhiány miatt egy kép a különbség szemléltetésére, nagyon tartós , lemosni is nehéz este , nem maszatolódik. Rosszul van megoldva a nyitás-zródása :( A képet ha külön megnyitod nagyobb.



És még egy gyors kép, a következőn a Guerlain Météortes Cruel Gardinia is az arcomon van és a vakuval készült képen is láthatjátok, nem csillámos, de minden  új amit az alábbi képen magamra kentem :D

MÁS :

Keresek 2-3 lányt aki szívesen segíteni tesztelni az ajakápolókat és megírná nekem tapasztalatait.
Küldenék 2-2 ajakápolót.
Feltételek, hogy legalább 2-3 a képeken nem látható ajakápolód legyen, a minél szélesebb választék bemutatása miatt. A minták nem újak.
A jelentkezők a megjegyzésnél azt is írják meg milyen ajakápolójuk van ami a képen nem látható.
Természetesen bloggerinák jelentkezését is várom, bárkit aki rendszeres olvasó :)


Viszlát holnap :)



51 megjegyzés:

  1. sziaa:) szeretnék jelentkezni..:) újra! van 3 db lip smackerem: cola, cherry cola, fanta ízben, garnieres zöld ajakápolóm, essence ajakápolóim: caring lipbalm:dreaming, hoping, loving; és egy douglasos i love... raspberry&blackberry-m:)

    VálaszTörlés
  2. és lemaradt hogy rendszeres olvasó vagyok, fel is vagyok iratkozva.

    VálaszTörlés
  3. szia.szeretnék jelentkezni.van essence laughing,balea dinnyés,blistex málnás akakápolóm,meg tuti,találok még,ha körbenézek

    VálaszTörlés
  4. énisénis,énis!mármint szívesen.

    VálaszTörlés
  5. először is az a szempillaspriál ultrabrutál! :O
    másodszor is én mindenképp szeretnék jelentkezni: http://notgoingtogetit.blogspot.com/2011/12/tokeletes-ajakapolo-nyomaban-i.html
    már csak emiatt is. azóta 2 új dolgot teszteltem és egyikse vált be, de ez még kevés eg yuj bejegyzéshez, azóta is gondolkozom hogy mi legyen amit kipróbálok a neutrogena meg a blistex volt a listám élén:)

    VálaszTörlés
  6. nyeh, szóval én bebe simán használtam,meg isana hydrot, sőt tiszta natúr sheavajat is, régebben pár labellot, és mindről kiforrott véleményem van.

    VálaszTörlés
  7. Ez a Guerlain spirál nagyon jó :)
    Én is szeretnék jelentkezni ajakápoló tesztelésre. :) (Feliratkozott olvasó vagyok. :)) Amim van, de nincs a képen: Greenland kókuszos ajakbalzsam, The Body Shop Sweet Lemon ajakbalzsam, Alterra kamillás ajakápoló, Cadeavera méz&tej ajakbalzsam, Sweetsation Therapy organikus baba ajakbalzsam. (:

    VálaszTörlés
  8. sziaa! én is szeretnék jelentkezni, a képen nem láthatók közül van Blistexem és egy Lush ajakápolóm pluszban :)
    dorottya.burik@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok, megérdemled ;)

    VálaszTörlés
  10. Ahhhhh a szempillaspirálod valami állati, én azt kérdezném, hogy a Burt's bees-es ajakápolókat hol vetted??? Én úgy szeretném ha itthon is lehetne őket kapni, irigylem ezért a németeket elméletileg oda se rég jöttek be. :D

    VálaszTörlés
  11. Szia! Ez nálam is épp aktuális téma, szóval még szép, hogy szeretnék jelentkezni jó lenne megtalálni azt az ajakápolót ami segít a borzalmas hideg ellen. A Labello meggyes változata van meg, finoman színezett...bevált, de nem az igazi. Avonból is rendeltem már afrikai sheavajas ajakápolót és bebe márkájú ajakbalzsamot is használtam már. Szívesen tesztelnék és alkotnék róla véleményt! :) Köszi a lehetőséget puszi: Szandi

    VálaszTörlés
  12. szia!

    én (is) szívesen részt vennék a tesztelésben. :) eddig csak Labello-t használtam.

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. Szia! Szeretnék jelentkezni. A Balea Cherry Dream-en kívül, egyiket sem próbáltam. :)

    VálaszTörlés
  15. Bár blogom nincsen, nagyon szívesen segítenék véleményezni! Van pluszban egy Yves Rocher tégelyes kókuszos illetve egy Labello Light kiss tégelyes ajakápolóm

    VálaszTörlés
  16. Hű!Gigantikus pillák!Nagyon komoly!:-)))Engem is Berti méhecskés ajakápolója izgat,a többit majdnem mind próbáltam,nekem a Carmex vált be,illetve méginkább a Mac tubusos kondícionálója és a színezett tégelyese.Szerintem ezeket még érdemes bevonni a tesztbe.

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Köszi a lehetőséget!:)
    A képen láthatókon kívül van natur sheavajam, vazelinem, ok, ezek nem kimondottan ajakápolók, de szoktam a számra is használni őket:)
    Van még tekerős Blistexem, egy essence-s kis lipbalm, meg vmi nóném is, amiről már lekopott a márkajelzés, és a 4éves fiam szokta kenegetni vele magát:D
    Ja és persze van vagy 5féle labello:P

    Legszívesebben a burt's bees-t tesztelném, de végülis mind1:)

    VálaszTörlés
  18. Sikeresen visszatértem blogvilágba és örömömre szolgál, hogy rögtön egy ilyen bejegyzésedbe botlottam. :) Igyekszem visszaolvasni a többit is, de ahogy Te is írtad, én is rengeteg blogra vagyok feliratkozva, rengeteget kellene olvassak, hogy egy hónapot bepótoljak. De igyekszem. :) A Guarlain spirál nagyon jól áll rajtad, gyönyörű pillákat csinál.
    Ami az ajakápolókat illeti, nekem egy normál Bebe van (kék), egy LipSmacker kivis ízben és 3 darab tégelyes, amit karácsonykor a Tescoban vettem, mindhárom különböző ízesítésben. A képen láthatóak közül a Labello Vitamin Shake és a középen levő tégelyesek nagyon érdekelnének!

    VálaszTörlés
  19. szia :)
    én is nagyon szívesen tesztelnék, ha még nekem is jut belőle :)
    nekem eddig csak Balea dinnyésem volt vagyis van, illetve általában Labellom volt. nagyon régen :)
    pont most szeretnék majd beszerezni egy új ajakápolót, mert az új fogszabályzón rendszeresen szárítja a szám =/ szóval ha nekem nem jut mindenképpen veszek valamilyent, amit mindenki ajánl :)
    azért köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  20. halihó :) gratula a díjhoz, és énis jelentkeznék a nagy ajakápoló-teszt dömpingre :D
    van egy kólás lip smackerem, egy avonos intenzív ápoló balzsamom és egy epres labellom, eddig talán az avon a nyerő (bár illata nincs, és ez egy nagy minusz pont nálam..) de szívesen kipróbálnék még valamilyent, hátha rálelek az igazira :D

    VálaszTörlés
  21. Szia! Én is szívesen rész vennék a tesztelésben.
    Nekem van:
    Yves Rocher Baume Reparateur
    Blistex Classic
    Tony Moly Fruit princess ajakápolós szájfények
    Essence Caring lip balm
    Essence Glossy lip balm
    Clinique Chubby Stick
    Garnier Repair
    Sleek Pout Polish tinted lip conditioner
    Avonos ajakápolók
    H&M ajakápolók
    Max Factor Xperience lip balm
    Labello Angel Star
    Balea young splashy watermelon
    Lush whip stick
    FRuttini Lip Balm

    az ajakápoló téma nagy szenvedélyem;) :)

    VálaszTörlés
  22. Erzsi! Nagyon köszönöm a díjat,hihetetlenül jól esett a kis lelkemnek! :)

    Az ajakápolós tesztelésbe én is benne lennék, a képen látható ápolók közül még egyet sem próbáltam.

    puszillak :)

    VálaszTörlés
  23. Koszonom szèpen èn is...
    én is kuldtem neked dijat ma..!!Imàdom a blogod csak igy tovàbb...!!puszi szèp estèt

    VálaszTörlés
  24. én nagyon szívesen tesztelnék, imádom az ajakápolót. sajátom carmex, lipsmacker, blistex és labello van. meg egy tégelyes fruttini (vagy vmi ilyesmi, majd megnézem.) :)

    VálaszTörlés
  25. Szia! Én is szívesen segítenék. Amiket használok, de nincsenek a képen: Yves Rocher málnás ajakápoló, vazelin, avonos ajakápoló, és essence ajakápoló, ami szerintem inkább szájfény.:)
    Gratulálok a díjhoz.

    VálaszTörlés
  26. Szia
    Először gratula a díjhoz!!
    Másodszor a spirál nagyon ütős!

    VálaszTörlés
  27. Ú durva ez a spirál!!
    És köszönöm a díjat. :)

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Szeretnék a tesztelésre jelentkezni.
    Jelenleg használt ajakápolóim: Labello (kamillás, mézes), Logona (jojoba és körömvirág), Oriflame (Aloe vera), Garnier (rózsaszín).

    VálaszTörlés
  29. Szija

    Jelentkeznék a tesztelésre :) Van labellom- , 3-as gyümis ajakápolószettem , ami nagy részben term. alapanyagokból készült , van egy kamillás ajakápolóm aminek a neve most nem jut eszembe . Továbbá vazelint használok még erre , és szoktam saját magamnak kakaós szájápolót alkotni :)

    VálaszTörlés
  30. szia! én is szívesen jelentkeznék tesztelni, nekem eléggé érzékenyek az ajkaim(meg úgy az egész bőröm sajna) a carmex pl több kárt csinált mint hasznot... :/ van isana, labello, lora és még biztos találnék jópárat a táskáim mélyén... :) szóval, ha gondolod és igényt tartanál egy érzékeny száj véleményére... :D :)
    viktoria.szpisjak@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Szió! Szuppper pillák!

    Most Carmex Classicom, Blistex Classicom, Dr Organic - Manuka Honey-m van, mert eddig ezek bizonyultak a legjobbnak. De régebben volt mindenféle Labellom, Neutrogenám, Garnier Nourish-om, juharszirupos Lush-om, és nagyjából az összes féle Yves Rocher-s, amik . :D Ja, pl lefekvés előtt nem hagyományos ajakápolókat, hanem sheavajat vagy avokádóvajat szoktam használni. Mostanában kezdek rászokni a minél természetesebb összetevőkkel rendelkező kozmetikumokra. :) És nekem sincs blogom, de szívesen kipróbálnám ha csak 1 alkalomra is a "blogolást". :)

    VálaszTörlés
  32. Szia!
    Az a szempillaspirál valami eszméletlen durva és gyönyörű pillákat csinált! :) Gondolom horror ára van :(
    És én is küldtem Neked díjat :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  33. Gratulálok a díjhoz,na látod hogy megéri csinálni:);)

    VálaszTörlés
  34. Koszi a díjat! Vissza is küldtem:-)

    VálaszTörlés
  35. Szia,
    Blogom nincs, de Carmexből van 3 féle(basic,mentás és cseresznyés.Még mindig USA-ból veszem,mert 10 éve használom, de amióta Mo-on is lehet kapni, indokolatlanul drága az ára. Kint 1,3USD.
    Van még Lipfusion XL, Vichy színezett szájfény,Labello.Más most nem jut eszembe:)

    VálaszTörlés
  36. Szeretnék én is jelentkezni a nagy tesztelésre :P

    Van citromos olívás Labellom és Sanrios ajakápolóm! :)

    VálaszTörlés
  37. Szia!

    Nagyon jó a szempillaspirálod, és gratulálok a díjhoz!
    Szeretnék jelentkezni tesztelésre, van két Blixtes ajakápolóm, málnás-limonádés és MedPlus for lips, Balea cseresznyés, Avon Summer sheer lip balm.

    VálaszTörlés
  38. Atyaég! ez a spirál nagyon durva!

    VálaszTörlés
  39. Hát én beleszerettem ebbe a szempillaspirálba:D Nálam most a Vichy Essentielles kényeztető ajakápolója a befutó (hátha jó lenne repertoár bővítésre). Gratulálok a díjhoz!

    VálaszTörlés
  40. Húú, jó ez a spirál! Bár a nagy szempillaspirál teszt óta pláne világos, h azért elég szép pilláid vannak, több spirál is szuperül hangsúlyozta őket. ;)

    Én is beszállnék szívesen tesztelőnek, van:
    1. a korábban már ajánlgatott színezett Blistex-em (amivel épp megváltozott a viszonyunk, mert kezd krémes és ápoló lenni, véletlenül próbáltam ki újra), emellett még
    2. dr. Organic: Gránátalmásom, valamint
    3. extra mentolos Carmex (link: http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRaJrGwergmNYa-q94EHlLWbANIjM0_bsTii-NzHhq02sSWl34c2A) , ami sokkal ápolóbb, mint bármely másik Carmex (a én No.1 ajakápolóm).
    4. sima kinyomós natúr Carmex
    5. natúr stiftes, kitekerős Blistex (nem az ajakmasszírozós, hanem a sima)
    6. cserkós Tony moly-val is rendelkezem, asszem ajakápolónak is mondják (nem is tévesen, elég jól hidratál).
    Valahol még lennie kell egy málnás-limonádék Blistexnek is, de hónapok óta nem találom (még bontatlan:)) Még hiányosnak érzem a listát, de elsőre ők jutnak eszembe, mert őket használom.

    VálaszTörlés
  41. És a díjhoz pedig gratula! Megleptél, h nem szeretsz főzni, azt hittem, h szívesen állsz a rotyogó fazekak mellett és lelkesen kavargatod benne a finomságokat! Az imádok vasalni és ablakot mosni, hááát, néha én is szeretném ezt érezni. (De nem, így rettentő ritkán gyakorlom mindkettőt, főleg eez utóbbit. Több évente, maradjunk ennyiben:))

    VálaszTörlés
  42. Elveszett a bejegyzésem a Google miatt :(

    VálaszTörlés
  43. Szívből gratulálok a díjadhoz! :-)
    Én több mindent nem szeretek csinálni a háztartásban, mint Te :P
    Szívesen vállalom a tesztelést, Primus kamíllás ajakírt használok, gyógyszertárban szerzem be :-)

    VálaszTörlés
  44. Szerintem nem a spirál durva, hanem a pilláid, mert minden spirállal tök brutál szempilláid lesznek :D

    VálaszTörlés
  45. Szia!

    Én is szeretnék jelentkezni tesztelésre, Carmexem van, de nem szeretem, jelenleg vazelint használok ajakápolásra. Használtam már Labellot, de nekem nem vált be.

    VálaszTörlés
  46. Szia! Én is szeretnék jelentkezni. Amim van: Oriflame tender care chocolate, Lipsmacker : cola , cherry cola, essene caring lipbalm, vaseline.

    VálaszTörlés
  47. Szia!
    Gratulálok a díjhoz!
    Szeretnék jelentkezni az ajakápoló tesztelésre :)
    Most ezeket az ajakápolókat használom:
    Labello Angel Star,
    Oriflame Tender Care,
    Oriflame Pure Nature-acai berry, pomegranate,
    Coca Cola lip smacker,
    L'oreal infallible duo rúzsnak az ajakápolója,
    Lilliputz- Rossmann-os, cseresznyés,
    Saját készítésű vazelines :)
    Neutrogena,
    de otthon van még pár darab amiket régebben használtam...

    VálaszTörlés
  48. Én is szeretnék jelentkezni az ajakápolótesztelésre.
    Amim van:
    -Lip Smacker-Sprite-os
    -Labello: régi kiadású epres, meggyes, mandarinos-vaníliás, Pearl&Shine, Gold&Shine, Hydro Care
    -Avon: pontos nevet nem tudok, de barackos
    -Essence Caring ajakbalzsam-Dreaming, Laughing
    -Body Shop: kókuszos
    -Isana bronzos ajakápoló szájfény (megjegyzés: borzalmas :D)
    -Lilac Ave epres (etsyről jött)
    -van egy S-he Stylezone-os Lip Chill-em, ami a címke szt rúzs, de sztem inkább ajakápoló (és inkább szájfény, mint rúzs, ha már itt tartunk :D)... mangós

    VálaszTörlés
  49. Ui.: nem tudom, hogy a mostani epres Labello miben különbözik a régi kiadástól, azért írtam, hogy az van :).

    VálaszTörlés
  50. én is szeretnék jelentkezni
    amim van:labello fruity shine uborkás
    labello pearly shine
    lora gyümölcsös...

    VálaszTörlés