2012. február 6., hétfő

Nars Sin


Sziasztok !

Elérkeztünk az utolsó Nars arcpirosítóhoz. Ezt a színt egy bloggerinánknál láttam,  megtetszett és Ő is ajánlotta, hogy szép árnyalat , érdemes megpróbálni (de jó mikor van kire hárítani a vásárlás okát :D)
Eddig 6 színt láthattatok, kezdve a Super Orgasm, Orgasm, Angelika, Oasis illetve az Albatros arckiemelőt és a Laguna bronzosítót.
A minősége a Sin árnyalatnak is hasonlóan a többiekhez kiváló, pigmentáltság, könnyű felvitel, tartósság jellemzi, újat nem is tudok róla írni, inkább a színről készült képeket hagyom érvényesülni :D




Milyen árnyalatot használtok jelenleg, barackos, rózsa, mályva, lilás....?
Illetve mi a következő árnyalat amit szeretnétek kipróbálni ?



13 megjegyzés:

  1. jelenleg az orgasm hasonmását a sleek-rose goldját használom folyamatosan, legközelebb pedig egy babapinket szeretnék venni:)
    mondjuk ez is tetszik, de lehet engem sápasztana picit:S

    VálaszTörlés
  2. szép.van egy ehhez nagyon hasonló színű pirosítóm,szeretem, csak nem egyszerű vele dolgozni,mivel én nagyon fehér bőrű vagyok.ha megtalálom a tökéletes ecsetet hozzá(4et bróbáltam,és egyik sem jó) biztos többet tudom használni.

    VálaszTörlés
  3. Erzsi nyugodtan fogj rám mindent, vállalom! :DDD
    Örülök, hogy tetszik amúgy. :)

    VálaszTörlés
  4. Óóó ez is nagyon szép! Már nem tudom eldönteni melyik a kedvenc :)

    VálaszTörlés
  5. @Kriszti, örülök, hogy így simán elviszed a balhét,mivel biztosan lesz még alkalom, hogy Rád fogok hivatkozni ;)

    @Evra, még hátra van egy nagy Nars szín összehasonlító bejegyzés és úgy könnyebb dönteni :)

    VálaszTörlés
  6. Megkérdezhetem honnan rendeled a Nars cuccaidat?

    VálaszTörlés
  7. @Gigi, én a hqhair.com-ról rendeltem, ez az olcsóbb de nem teljes a választék, a narscosmetic.eu a márka webshopja, ez drágább de minden árnyalat megvásárolhatÓ, + néhány különlegesebb paletta.

    VálaszTörlés
  8. Köszi szépen, ezek szerint megbízható az oldal, most már bátrabban rendelek innen. :)

    VálaszTörlés
  9. Nekem a rózsazsín után ez a kedvenc színem szerintem pirosítókon belül.
    Nekem leginkább az a 6-os paletta tetszik, amit mindenhonnan elkapkodnak, az jobban megéri, mint ha egyesével vennénk meg, de egyelőre a NARS-tól semmi nincs a kívánság listámon, legalább egy márkától próbáljam magam távol tartani, míg lehet... lol

    És akkor melyik a kedvenced végülis, melyik szín a NARS pirosítók közül?

    VálaszTörlés
  10. Hűha, nagyon nehezet kérdeztél Viki :)
    Angelika, Sin, Orgasm a jelenlegi sorrend, de hangulat, öltözék és hangulat függvénye a választás :D

    VálaszTörlés
  11. Haha sejtettem, hogy nem lesz egyértelmű a válasz :D Szóval Angelika a befutó. Pont arra nem emlékszem, rákeresek a színére!

    VálaszTörlés