2012. január 4., szerda

Nars Angelika

Sziasztok :)

   Folytatnám  a NARS pirosítók bemutatását, noha a vége még most sem érkezett meg.
Hiába néztem meg 1000 blogon 2000 swatch-ot, monitoron keresztül nehéz színt választani.
Ettől a színtől, az Angelika-tól féltem, hogy egy vad és erős pink lesz, de egy használható erősebb pinkes - rózsaszín nagyon apró csillámokkal.
A minőségéről már nincs mit írnom, remek, ár/érték arányba elfogadható.
Fontosabb a szín élethű bemutatása amivel nagyon sokat szenvedtem, ezért rengeteg képet mutatok, próbálom vissza adni a színt.








      Sokan hasonlítják a MAC márkához a minőségét, sőt néha a színeket is, nehéz választ adni erre mivel minőségileg szinte ugyan az, a szín meg ízlés és bőrtónus függő, valamint a színek mélysége is mérvadó, mivel minél sötétebb annál több festékanyagot, pigmentet tartalmaz, de a tulajdonomban lévő MAC pirosítók tartósság szempontjából::  MAC 99% -os, a  NARS 98%-os.
Csomagolás szempontjából MAC 70 %-ot, NARS 100 %-ot kapott tőlem.
Árban sem vészes a különbség, egy  MAC ha jól emlékszem 6.200 Ft. ( nekem utántöltőm van a mágneses Pro palettához, az 5.800 Ft.),  NARS 20,5 Font ami most kb. 7200 Ft. (nyáron ugyan ez 6150 Ft. volt, az árfolyam miatt ) a szállítás a Hqhair-nál ingyenes, 7-15 nap míg ide ér, a narscosmetics.eu oldalán 29 Euróba (8700 Ft.) kerül és 50 Euró alatt van szállítási díj is.


Következő pirosító az OASIS lesz. 

Ui.: nem vagyok bepiálva, csak az előnézet helyet a közzététel gombra kattintottam, ezért a sok javítgatás :(

15 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik :$ imádom a pirosítókat :)

    VálaszTörlés
  2. Nem az én színem, de másokon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Juhj de gyönyörűséges én is nagy fan vagyok a pirosítók terén!!!

    VálaszTörlés
  4. Nekem tetszik,szeretem a rózsaszínt:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép szerintem. Könnyen hétköznapi kedvenccé válhat...én is szeretnék majd nars pirosítót, de túl hosszú a listám és nem ő van az élen egyelőre :)

    VálaszTörlés
  6. Biztos jól mutat egy szép,napbarnított arcon. most elképzeltem az én hófehér bőrömön... :D
    mindenesetre leld örömed benne:)

    VálaszTörlés
  7. *.* ha nem lenne viszonylag drágább kategóra,minden árnyalatát felvásárolnám:D

    VálaszTörlés
  8. Nekem tetszik, még ha azt mondod, hogy nem is a legjobb minőség, de ha nincs semmilyen, ahhoz képest jóóó! :-))

    VálaszTörlés
  9. Nekem is tetszik és szívesen kipróbálnám, de az órád is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  10. Azt hiszem ez nekem túl pink :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon cuki színű :D
    Igen,nyáron szépen mutatna egy bronzbarna bőrön,de én akkor is a barackosabb/korallosabb árnyalatokat használom,természetesebbnek hatnak rajtam.
    GYÖNYÖRŰ az órád!!Maga az álom!!

    VálaszTörlés