2011. december 21., szerda

Kaviár és arany = Dual Ended Eye Liner


Sziasztok !

             Egy röpke bejegyzés, egy  jó kis szemcerkáról.

A mai főszereplő Bobbi Brown  Dual Ended Eye Liner/ Caviar& Gold színű szemcerkája.
A nem túlméretezett 2 végű szemceruza egyik vége világos arany a másik sötétbarna amit én feketének látok.
Nagyon puha én ezt eddig nem szeretem mert a puha szemcerka hamar elkenődik ! ? Vagy még sem ?  A felvitele után megszáradva nagyon tartós !!!
Kapható még világos ezüst - fekete kombinációban.




 



Nem akartam kihagyni e szépséges szemcerka bemutatását :)

Ui.: A férjemmel ma elmentünk vásárolgatni, bevitt egy üzletbe, hogy válasszak valamit ... nagy meglepetés ért,  megvette nekem a karácsonyi ajándékot, ami hatalmas (nagyobb mint egy autó, nem értékben természetesen, hanem méretre). De ez annyira jó és ötletes, hogy külön bejegyzést érdemel, elöljáróban annyit, néha a férfiak rafináltabbak nálunk :D


Van jó kis  sztorid meglepetés ajándékokról, aminek nagyon örültél, ami nagyon váratlanul ért, stb. amit megosztanál velünk ?


9 megjegyzés:

  1. Először egy hiperszupermega nagy sminkasztalra gondoltam..xd de most elbizonytalanodtam, semmi más alternatíva nem jut eszembe, hogy mit kaphattal? :D wow, de izgi!
    meglepetés szrotim szerintem nincs, vagyis lehet, hogy vna, de alig látok ki a fejemből, nem jut eszembe...amúgy meg tetszik a szemcerka..:P

    VálaszTörlés
  2. eszméletlenül tetszik az az arany szín! kíváncsi lennék szemen hogy mutat..;)

    amúgy szemceruzából valamiért nem izgatja a fantáziámat a drágább termék. nem tudom elképzelni, hogy mitől lehet jobb mint egy olcsó de nagyon jó minőségű ceruza.. tehát ha a kevésbé drága is erősen fog és tartós is, akkor miben különböznek?
    érdekelne a véleményed:)

    VálaszTörlés
  3. Az arany tényleg meseszép! :)


    Azt hiszem nincs karácsonyi történetem, csak egy emlék: kislányként mindig elmentünk szánkózni anyuékkal és mire hazaértünk, már ott vártak az ajándékok a fa alatt. Ez az egyik legkedvesebb gyerekkori emlékem. :)

    VálaszTörlés
  4. mind a két vége nagyon tetszik! jó kis ceruza lehet.
    azt meg el nem tudom képzelni, hogy mit kaptál, de kíváncsi vagyok :D

    VálaszTörlés
  5. Váó de szép az az arany szemceruza:)

    VálaszTörlés
  6. Nálam teljesen mindegy, hogy kemény vagy puha a szemceruza, mert mindkettő elkenődik, ahogy pislogok..:(

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű :)Ezt a ceruzát eddig hogy nem vettem észre ? Pedig a héten is ott nyüzsögtem a Bobbi Brown pultnál, igaz most tust vettem csak.

    VálaszTörlés
  8. Judit :) én is csak véletlenül vettem észre, külön, oldalt van, nem a sztenderen. Az ezüst is nagyon szép ;)

    VálaszTörlés
  9. Akkor megnézem ott is. Köszi :)

    VálaszTörlés