2011. augusztus 13., szombat

Sminkecske :) 2

Beindultam ! Nincs megállás próbálkozom, próbálkozom .

Tudom valami ilyesmire vártok de még nem megy .

Mindenesetre a kép nagyon tetszett így elhoztam nektek is megmutatni.






Sokat gondolkodtam érdemes égetnem magam nem vagyok már 18 éves és tehetséges sem viszont tetszik a bloggerinák által készített sminkek és próbálkozni soha nem késő,  természetesen  figyelembe véve a korom de szerintem vannak  még olyanok aki nem profik és megérti a kínlódásaim, amit kihagytam amiről lemaradtam abból próbálok valamit behozni játék formájában. Szóval nehogy azt gondoljátok játszom  a  bölcset a hozzá nem értésemmel.


A nők életében mindig fontos szerepet játszott a sminkelés ősidőktől kezdve de ezelőtt 20 évvel nem volt ekkora tere a sminkelésnek , szemceruza, szempillaspirál, szájfény nagyjából ennyi volt amit a barátnőimmel is használtunk naponta és általában a (akkori)  magazinokban láthattunk igazi sminket ami az átlag nőknél napi szinten túl kihívó lett volna, de a fiatalság önmagában is szép ! Ma a lányok csodálatosan kisminkelve szaladgálnak már elfogadott és megszokott  dolog.
Az élet velejárója az állandó változás.


Kezdjük a felhasznált termékekkel. Ez érdekes mert még nem gyűjtöttem egymás mellé az első alkalommal, fel sem tűnt milyen sok mindent használok.


Arc :  - alapozó Chanel Teint Innocence 40 Beige
          - arcpirosító  Les Tissages de Chanel 10 Tweed Pink
          - ecset Guerlain

Szem :  - alapozó Too Faced
            - szemöldök ceruza YSL  F317
            - szem alá Chanel Éclat Lumiére
            - szemfesték paletta Ombres Perlées de Chanel
            - szempillaspirál Diorshow Extase
            - ecset  Guerlain
            - kontúrecset Sephora 15

Száj :  - Chanel Rouge Allure 11



- itt jobban látszanak a színek a 2.-at. és a 4.-et használtam



Remélem egy cég sem perel be amiért megemlítettem a termékük nevét :D


Látjátok az őzike tekintetem ? Csalóka itt már az idegösszeomlás szélén álltam mivel nem akartak sikerülni a képek. Nem tudom az okát de nagyon haragszik rám a fényképezőgépem és rút bosszút áll rajtam, talán azért mert egyszer az ujjammal töröltem meg a lencséjét pedig vettem hozzá kis ecsetet annak idején . Minden bőrhibámat 5X-re nagyít  az árnyékokról már említést sem teszek.

Megtaláltam a nekem valót ! :

Talán egy ilyen matricával ...

vagy esetleg ezzel...


Használt már valaki szemhéj vagy ajak matricát ? Szerintem ezt sem pont ilyen egyszerű használni .


11 megjegyzés:

  1. .nem is ertem miert parazol be minden sminked posztalasanal..:)Jol all, jo az osszhang, illik hozzad!Majd meglatod, egyre jobban fog ez menni...nekem tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Nyugiii, ne parázz!!
    Gyakorolj csak, anélkül nem megy. Ügyes vagy és lelkes, ez a lényeg, semmi más!
    Egy fekete kontúros sminket megnéznék rajtad, szerintem nagyon jól állna, még jobban kiemelné a szemed :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem szép lett a sminked. Én is Anihoz hasonlóan egy fekete szemceruzát vagy tusvonalat el tudnék még ehhez képzelni. Viszont már 2 színt használtál hurrá!:):) És őszintén tényleg jó lett! Amúgy a kép is szép lett, legközelebb picit döntsd oldalra esetleg a fejed, hogy kicsit oldalról lássuk a csodaszép pirosítót is.:) Nagyon gyorsan fejlődsz!!
    A palettát csodaszép színeket tartalmaz, nagyon jó termékeid vannak.:)
    Matricát még sosem használtam, de szívesen kipróbálnám egyszer. Kíváncsi lennék mennyire macerás...
    (Andi)

    VálaszTörlés
  4. Gyakorlat teszi a mestert! Nagyon jó, hogy ilyen lelkes vagy, csak így tovább! Nekem tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. ügyes vagy:)csak így tovább,jól áll nagyon!!!

    VálaszTörlés
  6. Köszi lányok:)))
    Épp a palacsintatésztáját keverem de még pihentetem addig itt vagyok, csak más blogokat olvasok:)
    Mióta vajjal készítem a palacsintát kereskedelmi mennyiségben fogyasztjuk. Aki még nem próbálta vajjal itt az ideje. Minden ua. csak a palacsintatésztájába (kb. 1,5 l) belekeverek egy púpos evőkanál finom puha vajat és első sütésnél kikenem a palacsintasütőket(3db! mert máskülönben soha nem sütném ki) is vajjal. És jó sok vaníliás cukor a tésztába a cukrom kívül.

    VálaszTörlés
  7. Huh palacsinta! De rég ettem, pedig imádom... Mára csak zserbó van :) De kipróbálom, köszi az ötletet :)

    VálaszTörlés
  8. sose késő elkezdeni semmit, anyukám is ugyan így van vele,de én bíztatom őt, ma már ott tartunk hogy egyre több mindent nyúl le a sminkes cuccaim közül:D nemsokára neked is meglesznek azok a mozdulatok amikkel gyorsan tudsz dolgozni és szép eredményt elérni. hajráá :):):)

    VálaszTörlés
  9. Én próbáltam már az instant sminket, egy katasztrófa :-) Még van belőle - küldjek fénypostával?

    Itt van róla a post ha bővebben is érdekel.: http://kezelese.hu/2011/05/05/eye-envy-instant-szemhejfestek/

    VálaszTörlés
  10. Szerintem ez a smink kifejezetten jól sikerült (:

    VálaszTörlés
  11. Calo(z) ! Köszi megnéztem és hasznos volt! Gondoltam, hogy nem ilyen egyszerű mint a képen de arra gondoltam felhelyezni a macerás és nem a színekkel van gond.
    Akkor ez kilőve.

    VálaszTörlés