2011. augusztus 20., szombat

DÍJAT KAPTAM :))) ! 2.

   Ez a második díjam amit a szépségektől kapok és most egyszerre 4 bloggerina is gondolt rám , ez nagy öröm :)))
Köszi  Ani-sminkk és köröm
Köszi  Little box of beauty
Köszi  Cyntii blogja
Köszi  Renis beauty case.




Szabályok:
1. köszönd meg annak a személynek, kitől kaptad, és linked az oldalát
2. tedd ki a díj logóját az oldaladra
3. készíts listát a 10 kedvenc sminktermékedről
4. add tovább a díjat 10 bloggernek és tudasd velük








10 kedvenc sminktermékem:

 1. Sensai Lastig rúzs
 2. Chanel Mat Lumier alapózó
 3. Diorshow 360
 4. Too Faced Shadow Insurance szemhéjalapozó
 5. Too Faced  Grils Dig Pearls Tropical Pink szájfény
 6. Chanel  Levres Scintillantes 151
 7  OPI Bring on the bling
 8  OPI Show it and glow it
 9  YSL Ombres  5 Lumieres  3-as
10.Chanel  Éclat Lumiér

Akiknek  továbbítom:


Én mindenkit kedvelek , nem szeretem az ilyen listákat, próbáltam úgy összeállítani,  hogy legyen közte kedvenc, újonc, aki még nem kapta meg de a legigazságosabb az lett  volna ha bemásolom az összes blog címét amire feliratkoztam (137?).
Nem szaporítom a szót mert készülök a nyereménysorsolásra és kell egy kis "körítést" is készítenem hozzá ráadásul "kajamásnapos" vagyok, ez olyan mint részegség után a másnaposság de én nem piáltam csak szétettem magam tegnap :)


Ui.: nem tudom miért  piros egyes blogok neve próbáltam átszínezni de nem sikerült szóval ez a megkülönböztetés a technikaördögének munkája nekem semmi közöm hozzá ,a laikusságomon kívül .

5 megjegyzés: