2011. július 14., csütörtök

Too Faced - Lip Injection Extreme !!!

 Aki szereti ha az ajka bársonyosan puha, telt legyen és a rúzs is simán, büszkén virítson a száján és ne az apró ráncocskákba pihenjen szerényen, annak itt a megoldás.
Használtam  már ajakfeltöltőből sok fajtát : Lip Fusion, Dior, YSL, Stila ...  de számomra ez a legjobb.
Rendszeres használat mellet a hatás tartós marad  a gyártó cég szerint, én nem vagyok elég kitartó, használom egy ideig, majd amikor rendbe hozta az ajkaim már csak szájfényt vagy rúzst használok.
Felviszem várok 10-15 percet letörlöm a felesleget és utána használom a rúzst v.szájfényt, nem lesz Angelina Jolie ajkunk :(( de messze menően a kategória legjobbja.
Vigyázat rettenetesen csíp az elején, csak fájdalom tűrőeknek ajánlom!

Még van egy tippem  ami lehetséges, hogy jobb de azt csak Amerikában kapható és még nem jutottam odáig, hogy rendeljek, ha megveszem arról is írok majd.


Tapasztalatod alapján  melyik ajakfeltöltő szájfénnyel  voltál megelégedve ?

3 megjegyzés:

  1. Nekem az Avon Plump Pout hatalmasra durrantja a szám :)

    VálaszTörlés
  2. Azt viszont még nem próbáltam de ha ez elfogy én is kipróbálom,köszi a tippet :)

    VálaszTörlés
  3. The lip plumper results last all day or night & takes only 3 minutes to completeLip Injections

    VálaszTörlés