2011. július 20., szerda

Szemkörnyékápoló krém

          Tegnap a szemceruzákról írtam ,hogy a szem témánál maradjunk ma egy szemkörnyékápoló krémről számolnék be amit jelenleg használok és nagyon elégedett vagyok a hatását illetően. Véleményem szerint ebből a legnehezebb és legdrágább próbálkozás megtalálni a számunkra megfelelőt ,arról nem is beszélve ,hogy a legkényesebb pontja arcunknak.Itt a legvékonyabb, legérzékenyebb a bőr és itt látszik meg elsőnek az idő múlása is. Én nem használom naponta  a szemkörnyékápolót  és ritkán is vásárolok  de mindig  más márkát választok azért is mert mindegyik hatóanyag kombinációja más és mert nem  találtam olyat amire az mondhatnám "ez megéri a pénzét ".


 .Igen néha a kevesebb több !
          A Lancome termékeiből a szempillaspirálokat és egyfajta szájfény amit szeretek használni.Az arcápolási vonalával régebben próbálkoztam de nekem nem jött be .

Egy magazinban volt termékminta az új Renergie Yeux  Multiple Lift szemkörnyékápolóból , ha már ott volt kipróbáltam és  tükörbe nézve nagyon meglepődtem  eltűntek az apró ráncaim, nem akartam hinni a szememnek és a krémen kívül van egy korrektor is ami nagyon hasznos azok számára akiknek sötét vagy karikás a szeme alatt.A minta meggyőző volt, nem zsíros ,könnyű textúrája hamar beszívódik , nem ragad, nem irritál  (volt más márkából olyan  ami csípte a bőröm). Mint említettem már nem sok szemápoló krémet használtam eddig , de az évek során próbáltam már Chanelből, Shiseidoból, Esteé Lauderból, Dr. Baumannból, Lamcomeből is de mivel sok látszatjuk a használatuk során nem volt és a bőröm sem igényelte túlzottan nem is keresgéltem .Ezt a krémet is csak 2-3 naponta használom ,tudom napi szinten kellene de valamiért nem merem arra gondolok hozzászokik a bőröm és ha nem használom egyből megereszkedik vagy karikás lesz úgy érzem ennyi elég ,de most már nagyon elérkezett az ideje és úgy látom sikerült egy hatásos krémet találnom.

 Igen ő az !

Te használsz szemkörnyékápolót ? (tudom nagyon sokan pimaszul fiatalok vagytok ! :))) 
Milyet és megvagy elégedve vele ?

4 megjegyzés:

  1. Épp ma vettem egy Q10-es Nivea Visage ránctalanító szemkörnyékápolót (meg egy szintén Q10-es éjszakai ránctalanító krémet), remélem, jó, este kipróbálom :)

    VálaszTörlés
  2. Ui: kaptál tőlem egy díjat, kukk be :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi már láttam de nem volt időm írni,gondoltam majd most délután ráérek.
    Mi a teendő a díjjal ? -még nem volt blogom és a szerkesztésben is nemhogy 0 hanem -1 vagyok-
    Bemásolom a képet és tovább jelölök 4 blogot?

    VálaszTörlés
  4. Szívesen :)
    Igen, 4 blognak/bloggerinának adhatod tovább :)

    VálaszTörlés