2011. július 15., péntek

Moroccanoil Light

                                    Ez egy love story  de nem volt szerelem első látásra sőt.
Szerettem volna valami jó hajápolószert a sok szőkítéstől meggyötört ,elvékonyodott hajamnak,a neten böngészve találtam rá az új Light változatra amit kifejezetten  a vékony tartás nélküli hajra ajánlottak.Megrendeltem ,bekentem a hajam mosás előtt pakolás ként utána megmostam és nedves hajra is tettem de szárítás után semmi változás nem látszott és már tapasztalatból tudom ha az első használatnál semmi látszatja nem érdemes kínlódni a termékkel,így  hát az én kis süllyesztőmbe végezte.
       Tavasszal nem voltam itthon és már nagyon ideje volt melíroztatnom nem akartam még 2 hetet várni ezért bementem az utamba eső első fodrászüzletbe és megkértem a fodrászt picit több csíkot tegyen mert rendesen elkezdtem őszülni .A fodrász nem volt rest, teljesen szőke lett a fejem teteje! hiába mondtam neki míg melírozott "nem lesz ez egy kicsit sok?" megnyugtatott ez így szép lesz.Miután megmosta és vissza ültem a székbe rosszul lettem a tükörbe nézve mintha a saját nagyanyám lettem volna platina szőkén.Komolyan mondom nem sok kellet,hogy ne menjek neki a fodrásznak (pasi volt!) Jó nagy cirkuszt rendeztem igaz kifizettem csak 2,5-3 órát dolgozott a hajamon de nem érdemelte meg és ráadásul jő drága hely volt.
Szóval lányok a jól bevált fodrász SOHA NE CSERÉLJÉTEK LE ! csak ha láttátok mire képes az új.
Én sem "csalom meg " többet az én aranykezű Viki fodrászomat akinek sikerült némi aranybarnával helyre hoznia a kinézetem.
Ezek után rettenetesen száraz lett a hajam ,használtam különböző olajokat összekeverve  pakolásnak (ennek köszönhetem ,hogy nem tört le az egész hajam) de szárítás után csak hiányzott valami  még pluszba -itt megjegyezném vizes hajra csak volumennövelő termékeket használok- ezért elkezdtem keresgélni a kiszuperált cuccok dobozában így akad kezem ügyébe újra ez az olaj.Gondoltam ártani úgy sem árthat már és száraz hajra tettem belőle 1 pumpányit !  pontosabban a két tenyerem közt eldörzsöltem és utána átsimítottam a tenyeremmel a hajam tövétől a végéig  nagyon örültem a végeredményt látva .Egyből felszívódik nincs zsíros hatása csak ragyog,ragyog ....a haj. Szerintem szilikont is tartalmaz ez nincs feltüntetve az üvegen.

Nem tudom a képeken mennyire látható ,én nem vasalom a hajam ,nyáron napon megszárítom és ha száraz át kefélem (van egy csoda hajkefém majd erről is írok!) és sajnos ilyen egyenes :((( pedig minden vágyam egy-két lokni de kb.10 percig marad meg.Ezt azért írom mert szerintem aki vasalja a haját annak még fényesebb lesz.





Nem olcsó 100 ml körülbelül  9.000 Ft.-de nagyon sokáig elég én már vagy 12-14 alkalommal használtam és látható az üveg meddig van.
Hoppá most néztem meg az árakat ahol én is rendeltem és most már van  25ml - es  12.85 Font (kb.36000 Ft.-) a szállítás ingyenes de 20-24 nap míg ide ér!  www.lookfantastic.com és itt még nagyon sok mindent találhattok például Benefit,Stila,Too Faced,DuWop,RMK  stb....





Mi a véleményetek ,van aki próbálta már?

Vagy ezen új termékek BC Bonacure  Oil Miracle , Kerastase  Elixir Ultimate ,Alterna Bamboo Smooth Kendi , Shu Uemura Essence Absolue valamelyikét használtátok már ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése