2011. július 2., szombat

Arcpirosító

Hű...vért izzadtam a fotózással ,nagyon tetszik a blogokban a Karla Sugar féle alsó karra festett szín bemutatás(én nála láttam először ilyet) mert szerintem ez  a leghitelesebb módja a színek bemutatására  és persze,hogy FÉNYKÉPEZNI  is tudjon az illető.Próbáltam bent teljes konyha kivilágításba,nappaliba csillár alatt,ebédlőbe ablak mellet,kimentem az udvarra,napfénynél,fa alatt árnyékba,befogtam a családot elsőnek a férjemet aki a kompakt lcd-és hátoldalú fényképezőgépet a szeméhez emelte !!!!  és engem akart  lefotózni ,arró már nem  is beszélek 3 év van meg ez a gépünk, ekkor már azon gondolkodtam feladom.Ha valaki véletlenül olvas és tanácsot tud adni fotózáshoz szívesen várom.Egy Canon ixus 870 gépem van.
Arcpirosítok  terén  visszafogott vagyok,halvány színek pici csillogással, jelenleg 3 arcpirosítom és egy bronzosítóm van amit használok.,sajnos a képekkel  nem tudtam  a  színek szépségét szemléltetni.
 1) Chanel-64 Pink explosion, 
2) J.Iredale-Whisper, 
3) Chanel.-26 Canyon, 
4 )Chanel-10 Tweed pink

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése